Hei! Nettimme ollut poikki 8.11 puolenpäivän jälkeen. Kokeiltu 3 eri modeemilla, parilla eri ethernet johdolla ja kahdessa eri puhelinpistorasiassa aina sama ongelma. Modeemit eivät löydä palveluntarjoajalta kelvollista ip osoitetta. Dsl valo palaa vihreänä kokoajan, internet valo palaa taas punaisena. Modeemina tällähetkellä Zyxel P-660HW-D1.
Sivu 1 / 1
Hei Ownzornernaaja,
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitetään ongelmaa tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitetään ongelmaa tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Juu taas netti poikki. Modeemi ei taas saa ip:tä palveluntarjoajalta, tai ainakin näin 2 eri modeemia ilmoittaa. Resetointi ei auta ollenkaan asiaan. Oli pari viikkoa sitten kanssa vähän päälle päivän netti poikki mutta palautui sitten itsestään. Sen jälkeen en voinut katsoa edes youtubesta videoita 1080p laadulla ilman että netti olisi katkennut muutamaksi minuutiksi. Nyt toimi pari päivää videoidenkin katsominen mutta nyt katkesi netti sitten aivan lopullisesti. Olisi hyvä jos tähän saataisiin jotain ratkaisua tähänkin vikaan kun ei viitsi vähän väliä ottaa sinne vikapalveluun yhteyttä ja odottaa että siellä jotain tapahtuisi.
Hei Ownzornernaaja,
Mikä modeemi on tällä hetkellä käytössä ja millä toisella modeemilla olit yhteyttä testannut? Onko modeemit reitittävässä tilassa vai siltaavana? Onko modeemeista varmistettu että VPI/VCI on 0/33?
Mikä modeemi on tällä hetkellä käytössä ja millä toisella modeemilla olit yhteyttä testannut? Onko modeemit reitittävässä tilassa vai siltaavana? Onko modeemeista varmistettu että VPI/VCI on 0/33?
Tällähetkellä käytössä Zyxel P-660HW-D1 ja kokeilin Netgearin DGN1000 modeemilla jolla on yhteys aina ennen toiminut. VPI/VCI on 0/33 ja molemmat on reitittävässä tilassa.
Hei Ownzornernaaja,
Vilkaisin yhteyttäsi ja tällä hetkellä en modeemiasi linjalta löytänyt ollenkaan. Tilanteelle ei oikein täältä käsin ole nyt oiken mitään tehtävissä, joten suosittelen tekemään asiasta vikailmoituksen. Modeemin olet jo testannut jolloin vika ei todennäköisesti jää ainakaan siihen.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vilkaisin yhteyttäsi ja tällä hetkellä en modeemiasi linjalta löytänyt ollenkaan. Tilanteelle ei oikein täältä käsin ole nyt oiken mitään tehtävissä, joten suosittelen tekemään asiasta vikailmoituksen. Modeemin olet jo testannut jolloin vika ei todennäköisesti jää ainakaan siihen.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.