Skip to main content

Nettiyhteys poikki

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulla on kaapeliyhteys joka vielä eilen illalla toimi, mutta nytten aamulla ei sitten pelannut olleskaan, asun Kemin alueella, olen myös tehnyt kaikki ohjeitten mukaan ja soitin asiakspalveluun ja tein vikailmoituksen onhan se hienoa ku automaatti kertoo kaiken mutta tympi vain se että ei päässyt hoitamaan asiaa henkilökotaisesti ja nytten sitten vain ootellaan ja ihmetellään että onko vikaa verkossa vai omassa koneessa???!!!!

1 kommentti

  • August 12, 2010
Kiitokset nettiyhteys pelaa taasen, nopiaa oli palvelu =)