Elikkä eilen puolenpäivän jälkeen sammahti telewellin ea-510 modeemista adsl valo ja netti lakkas toimimasta heti. olen koittanut kaikki kotikonstit mitä olen amatöörinä keksinyt enkä silti ole saanut nettiä toimimaan. nyt tuo adsl valo on tämän päivän sitten vilkutellut aika ajoin siihen malliin että yrittää yhteyttä, vilkkumisen jälkeen palaa noin 5 sekuntia yhtäjaksoisesti ja antaa ymmärtää että nyt pelittää taas mutta eipä tuo toimi. tätä vilkuttelua olen sitten tämän päivän seuraillut. kokeilin toisella modeemillakin tänään ja se pitää samanlaista disco valo showta kuin tuo omakin modeemi. ajoin jopa soneran internet avustajan läpi ja se ilmotti vaan että ei pysty korjaan vikaa.
vian määrityksen kun ajaa verkkoyhteydelle niin valittelee jostain dns-palvelin ongelmasta.
Tietenkin näin pääsiäisen pyhinä ei soneralta saa asiakaspalvelusta ketään kiinni joten ajattelin josko täällä joku asiantuntija osais neuvoo miten menetellään...
Nettiyhteys poikki eilisestä 3.4.2010 asti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.