mikähän voisi olla tv:ssä häikkänä?
digiboxi(motorola vp1853) ilmoittaa virhekoodia 711.
kokeiltu seuraavat:
digiboxin nollaus tehdasasetuksiin.
reitittimen nollaus
varmasti toimivalla verkkokaapelilla
Sivu 1 / 1
Hei HeZe81
Vilkaisin liittymääsi ja ainakin verkko tosiaan toimii kunnolla. Myös IPTV-palvelun on OK modeemille asti. Teitkö digiboksille molemmat toimenpiteet eli nollaus tehdas-asetuksiin + ohjelmiston poisto ? Jos teit myös ohjelmiston poiston ja latauspallot / neliöt latautuivat sen jälkeen normaalisti, kysyikö palvelu sen jälkeen myös käyttäjätunnuksen ja salasanan uudestaan ?
Jos yllämainitut toimenpiteet on tosiaan tehty ja silti tätä 711-virhettä tulee, suosittelen että teet asiasta suoraan vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vilkaisin liittymääsi ja ainakin verkko tosiaan toimii kunnolla. Myös IPTV-palvelun on OK modeemille asti. Teitkö digiboksille molemmat toimenpiteet eli nollaus tehdas-asetuksiin + ohjelmiston poisto ? Jos teit myös ohjelmiston poiston ja latauspallot / neliöt latautuivat sen jälkeen normaalisti, kysyikö palvelu sen jälkeen myös käyttäjätunnuksen ja salasanan uudestaan ?
Jos yllämainitut toimenpiteet on tosiaan tehty ja silti tätä 711-virhettä tulee, suosittelen että teet asiasta suoraan vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Antti- kirjoitti: Hei HeZe81
Vilkaisin liittymääsi ja ainakin verkko tosiaan toimii kunnolla. Myös IPTV-palvelun on OK modeemille asti. Teitkö digiboksille molemmat toimenpiteet eli nollaus tehdas-asetuksiin + ohjelmiston poisto ? Jos teit myös ohjelmiston poiston ja latauspallot / neliöt latautuivat sen jälkeen normaalisti, kysyikö palvelu sen jälkeen myös käyttäjätunnuksen ja salasanan uudestaan ?
Jos yllämainitut toimenpiteet on tosiaan tehty ja silti tätä 711-virhettä tulee, suosittelen että teet asiasta suoraan vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
eilen eikä tänä aamuna antanut tehdä tuota ohjelmiston poistoa. nyt se antoi sen tehdä mutta nyt ilmoittaa sitten, että ei voi ladata järjestelmä ohjelmistoa, tuosta menee hetken päästä vielä eteenpäin mutta ilmoittaa ettei voi käynnistää ohjelmistoa. no ei kait kun ei ole mitä käynnistää.
alan olemaan sitä mieltä että purkki on poks.
vikailmoituksen tein jo eilen netin kautta mutta ei ollut vissiin mennyt perille asti kun tänään päivällä soitin niin tein sitten uuden eikä puhunut eilisestä mitään.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.