Onpa todella hankalaa ettei asiakaspalveluun voi lähettää ihan vain sähköpostia. Asia kuitenkin on tämä: Taloyhtiöni teki Soneran kanssa sopimuksen 10megaan asti ilmaisesta laajakaistasta. Enpä siis enää haluaisi maksaa +50euroa laskusta vaan haluaisin myös hyötyä tästä. Tilaamani lisäpalvelut haluaisin kuitenkin pitää voimassa. Asiakasnroni varmaan kertoo enemmän? Löytyisikö neuvoa miten toimia?
Sivu 1 / 1
Hei Tj60!
Liittymäsi nopeus on 24M, josta maksat nykyisellä sopimuksella 20,22€/kk. Sinulla on nyt oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: voit joko tiputtaa nopeuden ilmaiseen perusnopeuteen eli 10M tai nostaa nopeuden 100M hinnan pysyessä samana 20,22€/kk.
Muutoksen tekeminen onnistuu molemmissa tapauksissa näppärästi Myyntipalvelumme kautta numerossa 0800 133 133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30). Hauskaa viikonloppua!
Liittymäsi nopeus on 24M, josta maksat nykyisellä sopimuksella 20,22€/kk. Sinulla on nyt oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: voit joko tiputtaa nopeuden ilmaiseen perusnopeuteen eli 10M tai nostaa nopeuden 100M hinnan pysyessä samana 20,22€/kk.
Muutoksen tekeminen onnistuu molemmissa tapauksissa näppärästi Myyntipalvelumme kautta numerossa 0800 133 133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30). Hauskaa viikonloppua!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.