Skip to main content

Neuvoa laskutuksen kanssa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Onpa todella hankalaa ettei asiakaspalveluun voi lähettää ihan vain sähköpostia. Asia kuitenkin on tämä: Taloyhtiöni teki Soneran kanssa sopimuksen 10megaan asti ilmaisesta laajakaistasta. Enpä siis enää haluaisi maksaa +50euroa laskusta vaan haluaisin myös hyötyä tästä. Tilaamani lisäpalvelut haluaisin kuitenkin pitää voimassa. Asiakasnroni varmaan kertoo enemmän? Löytyisikö neuvoa miten toimia?

1 kommentti

  • January 3, 2014
Hei Tj60!

Liittymäsi nopeus on 24M, josta maksat nykyisellä sopimuksella 20,22€/kk. Sinulla on nyt oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: voit joko tiputtaa nopeuden ilmaiseen perusnopeuteen eli 10M tai nostaa nopeuden 100M hinnan pysyessä samana 20,22€/kk.

Muutoksen tekeminen onnistuu molemmissa tapauksissa näppärästi Myyntipalvelumme kautta numerossa 0800 133 133 (ma–pe 8–20, la 9–16.30). Hauskaa viikonloppua!