Skip to main content

Nimipalveun käyttö sisäverkossa

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Haluan viitata sisäverkossani olevilta tietokoneilta sisäverkossani olevalle verkkolevylle sille itse määrittämälläni nimellä IP-osoitteen sijaan, miten minun tulee toimia? Nyt verkkolevyn saa mäpättyä vain IP-osoitteella. Liittymäni on Sonera laajakaista ADSL 24M/1M ja reitittimeni Thomson ST780WL DXT.

2 kommenttia

  • October 29, 2010
Sisäverkon DNS-palvelu. Tämän asian kanssa en pysty auttamaan, mutta kenties joku muu viestisi tältä palstalta lukeva pystyy.

  • October 31, 2010
Olisin todella iloinen jos joku pystyisi minua tässä asiassa auttamaan!