Ostin teiltä Nokia 920 puhelimen kesällä. Eilen puhelin alkoi tilttailemaan niin, ettei kosketusnäyttö reagoinut mihinkään. Tein soft resetin (virtanäppäin + volyyminpienennysnappi) ja sen jälkeen pelitti hetken, kunnes puolen tunnin päästä sama rumba. Aamulla ei auttanut enää soft reset, joten tein hard resetin. Sepäs jäi jumimaan siihen, pyörittämään rattaita ikuisuuksiin asti. Kolme tuntia tappelin sen kanssa, löysin netistä ohjeet miten siitä saattaa päästä eteenpäin.
http://www.wpuhelin.com/wp-vinkit-ja-op ... -pyorivat/
Kymmenennen buutin jälkeen resetointi onnistui ja puhelin pelitti puoli tuntia ja on taas juntturassa. Keskustelupalstojen mukaan ongelma tuntuu olevan yleinen, eli kyse ei ole mistään maanantaikappaleesta. Puhelin otti tehdasasetusten palautusten yhteydessä varmuuskopiosta uuden Amber-päivityksen, voiko ongelma johtua siitä? Joka tapauksessa melko susi laite kun kaksi kuukautta pelittää ja naps. Eihän sillä voi soittaa edes hätänumeroon jos semmoinen tarve ilmaantuisi.
Asun 130 km päässä lähimmästä Soneran liikkeestä ja en aio olla montaa viikkoa ilman puhelinta tällä korvessa, te saatte luvan antaa toimivan puhelimen siksi aikaa, joten lähettäminen huoltoon ei onnistu. Nämä uudet microsimit kun takaavat senkin, etten voi ottaa omaa vanhaa puhelinta käyttöön.
Onneksi Nokia myi matkapuhelintoiminnot, ei siellä kerran osata niitä enää tehdä tehdä. Te taas joudutte tulilinjalle koska myytte moista roskaa isojen myyntipuheiden kera, kiitos paljon. Nyt tarvitsen tietoa siitä kauanko huolto kestää, saanko varapuhelimen vai en ja selityksen sille miksi muka en saa.(oletan vastauksen olevan kielteinen koska olen jostain hemmetin syystä ollut pitkään asiakkaanne laajakaistapuolella ja mikään ei koskaan pelitä). Ja jos pyydätte soittamaan aspaan niin voitte tulla tänne kokeilemaan miten se onnistuu tuolla romulla.
Sivu 1 / 1
Hei Bulma!
Jopas kävi huono säkä puhelimen kanssa. Eipä taida muukaan auttaa kuin lähettää se huoltoon. Hommahan menee niin, että joko viet puhelimen Sonera Kauppaan josta he lähettävät sen edelleen SCF huoltoon. Joistan Sonera Kaupoista on mahdollisuus "vuokrata" lainapuhelin siksi ajaksi kun oma puhelin on huollossa.
Jos Sonera Kauppa on liian kaukana, voi puhelimen toimittaa huoltoon myös itse. Osoitteesta http://www.scfhuolto.fi/huoltoon-kirjautuminen.html voi täytää jo etukäteen huoltoilmoituksen. Puhelimen voi toimittaa maksutta kun tiedot on kirjattu tuon huoltoilmoituksen kautta.
Tarkkaa tietoa huollon tilanteesta ei meillä ole. Varmimman tiedon saat kysymällä asiaa suoraa huollosta. Toki jos puhelinta ei jostain syystä onnistuta korjaamaan tuossa huollossa, voidaan se lähettää muualle huollettavaksi ja silloin aikataulu venyy. Näistähän ei etukäteen voi tietää joten aikataulu on aina suuntaa antava.
Toivottavasti näillä tiedoilla saat asiaa eteenpäin!
Jopas kävi huono säkä puhelimen kanssa. Eipä taida muukaan auttaa kuin lähettää se huoltoon. Hommahan menee niin, että joko viet puhelimen Sonera Kauppaan josta he lähettävät sen edelleen SCF huoltoon. Joistan Sonera Kaupoista on mahdollisuus "vuokrata" lainapuhelin siksi ajaksi kun oma puhelin on huollossa.
Jos Sonera Kauppa on liian kaukana, voi puhelimen toimittaa huoltoon myös itse. Osoitteesta http://www.scfhuolto.fi/huoltoon-kirjautuminen.html voi täytää jo etukäteen huoltoilmoituksen. Puhelimen voi toimittaa maksutta kun tiedot on kirjattu tuon huoltoilmoituksen kautta.
Tarkkaa tietoa huollon tilanteesta ei meillä ole. Varmimman tiedon saat kysymällä asiaa suoraa huollosta. Toki jos puhelinta ei jostain syystä onnistuta korjaamaan tuossa huollossa, voidaan se lähettää muualle huollettavaksi ja silloin aikataulu venyy. Näistähän ei etukäteen voi tietää joten aikataulu on aina suuntaa antava.
Toivottavasti näillä tiedoilla saat asiaa eteenpäin!
Vein tämän samaisie Nokia 920 puhelimeni siis huoltoon ja sain sen muutamaa viikkoa myöhemmin takaisin. Siitä oli vaihdettu piirikortti, tui siis uusi imei. Listan mukaan myös näyttö ja usbjuttuja ja muuta olisi vaihdettu. Tilttausonglema poistui. Pääsin kotiin ja huomasin, että puhelin sammuilee miten lystää, useamman kerran päivässä. Akku on myöskin jatkuvasti tyhjä, kun ei suostu lataamaan kunnolla, ei lataa koskaan täyteen vaikka olisi koko yön laturissa. Huollossa vaihdettiin siis ongelmat uudenlaisiin. Kännykkäni on ollut käyttökelvoton syyskuun lopusta, oli 4 viikkoa huollossa ja nyt parin viikon ajan 80% ajasta kiinni akkuongelmien vuoksi. Olen koittanut resetoida ja muuta. Missä menee raja? Kuinka monesti tämä romu pitää toimittaa huoltoon, ennen kuin puratte kytkyn? Kesäkuussa ostettu puhelin, maksan laitteesta jota en ole voinut käyttää juurikaan kohta 2 kk. Voin ottaa teiltä vaikka sitten uuden kytkyn jos se siitä on kiinni, haluan vain nyt jumalauta toimivan puhelimen itselleni.
Kuluttajansuojalaissa on kyllä tähän hyvin selkeä kanta; mikäli myyjä ei pysty toimittamaan virheetöntä tuotetta, on kuluttajalla oikeus pidättäytyä maksusta tai jopa vaatia kaupan purkua.
Kuluttajansuojalaissa on kyllä tähän hyvin selkeä kanta; mikäli myyjä ei pysty toimittamaan virheetöntä tuotetta, on kuluttajalla oikeus pidättäytyä maksusta tai jopa vaatia kaupan purkua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.