Moikka.
Nokian uudessa c7 puhelimessa akku näyttää kestävän vain muutaman tunnin.
Ajattelin, että kyseessä olisi se että se pitää yhteyttä koko ajan wlan:iin.
Asetin wlan-haun manuaaliseksi, mutta laitepa hakee SILTI wlan:in koko ajan
uudestaan tulille. Sovelluksia on nolla auki, eli mikään sovelluskaan ei sitä tee
(ilmeisesti). Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Mikä avuksi? Alkaa ärsyttää
kun uuden puhelimen akku valuu nollaan päivässä aina kun on kotona.
nokia c7 wlan ei kytkeydy pois ja aiheuttaa ongelmia akulle
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.