Onko näillä ko. tuotteilla jokin yhteensopivuus ongelma.
Asun 3G peittoalueella, mutta nettitikku toimii kuin täi tervassa.
Win vistalla toimi aivan hyvin. Nyt esim. video ei näy ollenkaan.
Kyllä, flashplayer asennettu. Onko näissä oletusasetuksissa jokin
päin p:tä ?
t.pekka :-(
Ei ole näistä teidän ohjeista mitään apua. Entinen dna 1M yhteys pelasi paremmin.
Otettava varmasti yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen, että saa tämän sopparin purettua.
Vittu mikä paska systeemi.
Nokia CS-15 ja windows 7 (32bit)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.