Puhelimen (E7) ja modeemin (TD-W8960N) yhteistyö ei pelaa. Löytää modeemin, ja perustaa yhteyden, mutta kun yrittää yhdistää niin E7 ilmoittaa, että EI YHTEYTTÄ TARKISTA SALASANA.
Modeemissa suojauksena WPA2-PSK, 32:lla merkillä. Läppärit toimii samaisella langattomalla yhteydellä. Kokeilin pojan modeemissa yhteyttä, joka oli Soneran toimittama, sama suojaus 8:lla merkillä, toimi moitteettomasti.
Pyytääkö puhelin tuota PreSharedKeytä vai mikä tuo salasana on? Olen lisäksi kokeillut antamalla modeemiin PINnin sekä siinä olevaa painonappi tunnistusta. Kaikilla sama tulos.
Nokia E7 - TP-LINK TD-W8960N ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.