Tilasin teiltä kyseisen tuotteen viikko sitten.
Kyseistä tikkua on kokeiltu nyt 3 eri tietokoneessa tuloksetta.
PIN koodin kysyy ja hyväksyy, mutta kun yrittää nettiin mennä se herjaa soittamisen yhteydessä "epäonnistui" ja loppuu siihen, profiilina on automaattisesti Sonera Finland.
Tikun asentaessa koneeseen jää vilkuttamaan punaista valoa aina.
Sim kortin irrottanut ja laittanut takasin muutaman kerran ei auta.
Käyttöjärjestelminä : Xp(sp3),vista ja windows 7
Mitä seuraavaksi?
Sivu 1 / 1
Asiaa kannattaa tiedustella teknisestä matkapuhelinasiakaspalvelustamme. Heihin saat yhteyden joko soittamalla numeroon 0206 90101 tai jättämällä vikailmoituksen Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Asia kunnossa jo.
Sim korttia ei oltu rekisteröity verkkoon.
Sim korttia ei oltu rekisteröity verkkoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.