Skip to main content

Nokia n97 mini,miten voi poistaa netin käytöstä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Ostin soneralta nokia n97 mini puhelimen,
haluisin saada netin pois käytöstä,jottei sinne vahingossa tule mentyä
ja ettei se jäisi vahingossa päällä.
Kuitenkaan mulla ei ole netille käyttöä.
Maksaako tuo n97 puhelimen karttatoiminto jotain,
jos siis käyttää navigaattoria?

1 kommentti

  • February 23, 2011
Liittymälle on mahdollista laittaa erilaisia estoja aina tarpeen mukaan. Ellet halua käyttää tiedonsiirtopalvelua esimerkiksi netin käyttöön, niin sen käyttö on toki mahdollista estää. Esto vaikuttaa myös lähteviin- ja tuleviin multimediaviesteihin, eli niitä ei ole mahdollisuus lähettää tai vastaanottaa kyseisen eston ollessa voimassa.

Puhelimesta löytyvä karttatoiminto vaatii karttojen lataamista ja se tapahtuu tiedonsiirron avulla.
Tiedonsiirtopalvelut ovat maksullisia. Navigaattorin toiminta perustuu A-GPS-toimintoon, joka sekin kuluttaa tiedonsiirtoa, tosin vähemmän kuin itse karttojen lataus.

Käytössäsi voisi kuitenkin olla hyvä esimerkiksi Pikkunetti–palvelu, joka ei maksa paljon kuukaudessa. Vaikka yhteys jäisi päälle tai menisi vahingossa päälle, niin sinulle ei kuitenkaan tule yllätyslaskua. Samalla voisit huoleti tutustua uuteen puhelimeesi.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään valitsemaan juuri sinun käyttöösi sopivimman palvelun.