Missä mahtaa olla vika, kun uudessa Nokiassani (X3-02) kuvaa otettaessa tulee teksti "tiedosto viallinen" eikä siis ota kuvaa. Vanhassa samanmerkkisessä puhelimessani ei moista vikaa ollut.
Kiitos mahdollisista vinkeistä =)
Nokia X3-02 kamera ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.