Miksi ihmeessä Nokian nettitikku pitää asentaa uudestaan joka kerran, kun on katkaissut yhteyden ja sulkenut koneen?
Olen päivittänyt ohjaimet ja kaiken pitäisi olla OK, mutta nettitikku ei aukaise yhteyttä kun koneen avaa uudestaan??
Korjaa toiminnolla ei tapahtu yhtään mitään ??
Aika rasittavaa jos nokian tikku pitää aina asentaa uudestaan??
Mikä on ratkaisu??
Nokian CS-15 nettitikku ja HP:een kannettava Win 7;mällä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.