Miksi ihmeessä Nokian nettitikku pitää asentaa uudestaan joka kerran, kun on katkaissut yhteyden ja sulkenut koneen?
Olen päivittänyt ohjaimet ja kaiken pitäisi olla OK, mutta nettitikku ei aukaise yhteyttä kun koneen avaa uudestaan??
Korjaa toiminnolla ei tapahtu yhtään mitään ??
Aika rasittavaa jos nokian tikku pitää aina asentaa uudestaan??
Mikä on ratkaisu??
Sivu 1 / 1
Tuota voisit kysyä esimerkiksi matkapuhelinpuolen Vikapalvelusta numerossa 0206 90101 ja valinta 1.
Kysy ja keskustele foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin oman tietämyksen mukaan ollaankin vastattu. Voihan kuitenkin olla että joku foorumin käyttäjä osaa auttaa kertomasi ongelman suhteen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kysy ja keskustele foorumi ei ainakaan toistaiseksi käsittele Liikkuva Laajakaista - liittymiä, vaikka joihinkin kysymyksiin oman tietämyksen mukaan ollaankin vastattu. Voihan kuitenkin olla että joku foorumin käyttäjä osaa auttaa kertomasi ongelman suhteen.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.