Skip to main content

Nokian Mokku SC-15

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Morjensta!

Mulla on toi Nokian mokkula ilmeisesti rikki? kun noin 15m välein tulee "yhteytesi on katkaistu"

tikku on päivitetty ja kokeiltu useissa koneissa, miten tämmösen asian kanssa edetään?

onko muilla ollu samaa ongelmaa?.

3 kommenttia

  • October 13, 2010
Suosittelen ottamaan yhteyttä Vikapalveluumme tai jättämään vikailmoituksen Omien Sivujen kautta.

  • October 15, 2010
Noniin nyt on mokkula viety huoltoon eikä antanut mitään tilalle... eli mahtavaa palvelua kaikenkaikkiaan.. saan varmaan maksaa kuitenkin laskut ihan normaalisti? 2viikko sano kaveri että menee keskimäärin huollossa.

  • October 15, 2010
Soitin asiakaspalveluun ja saan maksaa laskut ihan normaalisti.. soneralla ei ole semmoista palvelua että saisi korvaavan laitteen lainaksi tms .. Kiitos sonera :) voitte olla varmoja ettei sopimus jatku kun sopimus loppuu.