Skip to main content

Nopeuden lasku vai irtisanominen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Hei.
Olisi tällainen asia kuin nopeuden lasku määräaikaiseen kiinteään nettiliitymään.
Soitettuani sinne sanottiin että ei onnistu..
Sivuiltanne ei asianomaiseen irtisanomiseen ja liittymän nopeuden laskuun ole mahdollista lähettää tiedusteluja muuten kuin soittamalla.?

Tällä hetkellä laskut pyörii n,45E paikkeilla.
Tämän hetken tuloihin se on liikaa, olen ollut sairaslomalla yli 3 vuotta.
Sopimus tehtiin muistaakseni reilu vuosi sitten, jolloin jonotin aivokasvaimen leikkaukseen eli ei ehkä täysin pallo hallussa.
Olisin suostuvainen laskemaan nopeutta tai irtisanotaan kuluttajaasiamiehen kertoman perusteen vuoksi.
Tällä hetkellä tulot ei yksinkertaisesti yksin asuvalla riitä!
Teillä mainostetaan ukaasin kanssa että liittymä suljetaan jos ei maksa :/
Luottotiedot on kyllä jo mennyt mutta..en viitsisi sitä rataa mennä
Terveisin Jr

1 kommentti

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • September 15, 2013
Voi olla, että asiakaspalvelija jonka kanssa olet puhunut ei ole oikein ymmärtänyt tilannettasi. Liittymään on yleensä mahdollista tehdä muutoksia jos asiakkaan elämäntilanteeseen tulee suuri muutos sairastumisen, työttömyyden tai vastaavan sosiaalisen esteen takia.

Sinun kannattaa laittaa asiakasnumerosi tai liittymänumero (ilman väliviivaa esim. 333-12345 -> 33312345) profiilisi Asiakasnumero-kenttään. Tuo tieto näkyy vain Soneran edustajille foorumilla, tiedon avulla he voivat tarkistaa tilannettasi heti viestisi lukemisen jälkeen.