Hei,
Luin, että laajakaistaliittymien nopeuksia nostetaan 1.7.2010. Koskeeko tämä myös VDSL2-talouksia ja määräaikaisen sopimuksen (10€/1. vuosi, 20€/2. vuosi) solmineita?
Kiitos.
Nopeuden nosto 1.7.2010
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.