Hei,
Luin, että laajakaistaliittymien nopeuksia nostetaan 1.7.2010. Koskeeko tämä myös VDSL2-talouksia ja määräaikaisen sopimuksen (10€/1. vuosi, 20€/2. vuosi) solmineita?
Kiitos.
Sivu 1 / 1
Liittymäsi kohdalla nopeusluokkaa ei ole ainakaan vielä nostettu, mutta ymmärtääkseni liittymäsi nopeusluokkaa tulee nousemaan arvoon 24/10M ja hinta ei muutu. En valitettavasti voi kuitenkaan täydellä varmuudella luvata että automaattinen nopeuden nosto koskee liitymääsi, mutta asia selviää lähipäivinä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
meillä on myös määräaikainen sopimus, jossa 10 Mbit/s on 24,90 €/kk. pysyykö hinta samana kun nopeus nostetaan 24 Mbit/s:in?
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Liittymäsi kohdalla nopeusluokkaa ei ole ainakaan vielä nostettu, mutta ymmärtääkseni liittymäsi nopeusluokkaa tulee nousemaan arvoon 24/10M ja hinta ei muutu. En valitettavasti voi kuitenkaan täydellä varmuudella luvata että automaattinen nopeuden nosto koskee liitymääsi, mutta asia selviää lähipäivinä.
Onko nyt saatavissa varmempaa tietoa?
legace kirjoitti: Onko nyt saatavissa varmempaa tietoa?
Liittymäsi nopeusluokka on ennallaan eikä sille ole tilauksessa nopeuden nostoa. Asiakkaat joiden liittymiä automaattinen nopeuden nosto koskee ovat saaneet Soneralta kirjeen asiaan liittyen. Oletko saanut kirjeen jossa kerrotaan että liittymäsi nopeus tullaan nostamaan?
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Minulle tuli kirje nopeuden nostosta, mutta siihen kirjeeseen homma sitten on jäänyt.
Elikkä nopeus on sama vanha 2m/512 mitään nostamista ei ole tapahtunut.
Elikkä nopeus on sama vanha 2m/512 mitään nostamista ei ole tapahtunut.
jalmarin: ADSL-liittymäsi nopeusluokka on edelleen 2M/512k. En tiedä miksi nopeuden nostoa ei ole tehty.
Ilmoitin laajakaistaliittymäsi eteenpäin esimerkkinä ADSL-liittymästä johon automaattista nopeuden nostoa ei ole tehty asiakkaalle tulleesta ilmoituksesta huolimatta. Pyytäisin kuitenkin sinua ilmoittamaan puuttuvasta nopeuden nostosta myös suoraan Asiakaspalveluun joko puhelimitse 0200 17000 tai Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella, sillä tämän Keskustele ja kysy - palstan viestien perusteella ei liittymiin tehdä muutoksia.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ilmoitin laajakaistaliittymäsi eteenpäin esimerkkinä ADSL-liittymästä johon automaattista nopeuden nostoa ei ole tehty asiakkaalle tulleesta ilmoituksesta huolimatta. Pyytäisin kuitenkin sinua ilmoittamaan puuttuvasta nopeuden nostosta myös suoraan Asiakaspalveluun joko puhelimitse 0200 17000 tai Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella, sillä tämän Keskustele ja kysy - palstan viestien perusteella ei liittymiin tehdä muutoksia.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.