Terve!
Olis sellainen kysymys että kuinka kauan yleensä kestää nopeuden nosto 8---->24 megaan?
512 ---> 8 kävi tosi nopeesti
Sivu 1 / 1
Toimitusaika nopeuden nostolle (8M -> 24M) riippuu siitä, että onko osoitteesi Soneran alueella vai toisen operaattorin alueella. Soneran omalla alueella nopeuden nostossa kestää n. viisi arkityöpäivää. Vastaavasti toisen operaattorin alueella nopeuden nosto tapahtuu kahden viikon kuluessa.
Toimitusaika 24M -liittymän osalta on sen takia pidempi, että nopeuden nosto vaatii usein fyysisten kytkentöjen muuttamista keskuksella. Alemmissa nopeusluokissa nopeus taas pystytään nostamaan etänä.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Toimitusaika 24M -liittymän osalta on sen takia pidempi, että nopeuden nosto vaatii usein fyysisten kytkentöjen muuttamista keskuksella. Alemmissa nopeusluokissa nopeus taas pystytään nostamaan etänä.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Ok.
Olen nyt odottanut viikon, tarkoittaako tämä nyt sitten että osoitteeni on toisen operaattorin alueella
Olen nyt odottanut viikon, tarkoittaako tämä nyt sitten että osoitteeni on toisen operaattorin alueella
Todennäköisesti kyse on juurikin siitä. Voin tarkistaa asian jos kerrot, että missä kaupungissa asut.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
juu! asun taalintehtaalla
Unohdin aikaisemmassa viestissäni mainita, että voin katsoa tarkemmat tiedot ja asennusajankohdat koskien tekemääsi nopeuden nostoa jos lisäät keskustelupalstan profiiliin asiakasnumerosi (Omat asetukset -> Profiili).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Mistä löydän asiakasnumeroni? omilla sivuilla?
Asiakasnumero löytyy laajakaistaliittymän laskulta. Esim. Omien sivujen laskuarkistosta pystyy tarkistamaan asiakasnumeron.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
joo nyt löysin mutta onko se , se avoin laskun asiakasnumero?
Asiakasnumero on jokaisessa laskussasi sama. Se ei ole riippuvainen siitä onko kyseessä jo maksettu vai avoin lasku.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
lisäsin nyt asiakasnumeroni profiilini
Kiitos lisätiedoista. Tarkistin, että asennus on edennyt toimitusaikojemme puitteissa, kuten pitääkin. Tilaus on tehty perjantaina 5.3.2010 ja asennus on alustavien tietojen mukaan valmis huomenna 12.3.2010. Näin ollen, toimitusaika tulisi olemaan viisi arkityöpäivää.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
:)
Kiitos avusta
Kiitos avusta
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.