Minulla on 8M/1M adsl liittymä.Olen koettanut saada Soneralta kiinni jotakin, joka voisi asioista päättää.
Asiakaspalvelussa ei ole mitään valtaa.Minulla on lähimmälle puhelinkeskukselle 2143m matkaa ja kun 24M laajakaistan kytkennässä on asiakaspalvelussa määritelty 2000m raja, niin ei siellä muka voida asialle mitään.
Sen verran olen killun ja muiden kaapeleiden kanssa ollut tekemisissä, että tiedän että sillä 143m ei tässä ole mitään muuta kuin numero merkitys. Ja siitä olen hyvin tietoinen, että ei adsl kuso voi olla sitä mitä ostaa.
Nykyinen 8M/1M on todellisuudessa 4.2M-5.4M/0.45M-0.78M, sen verran tullut noitakin tutkittua.
Mielellään maksaisin tuon 24M liittymän hinnan, vaikka todellinen nopeus olisi 13M-17M. Datan siirto olisi kumminkin toiseen suuntaan nopeampaa.
Jos on joku, joka asiakaspalvelussa osaa asiaa eteenpäin viedä, niin olisi ison kiitoksen paikka.
Nopeuden nosto ei onnistu kaapeli pituudesta johtuen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.