Skip to main content

Nopeuden nosto, koskahan tapahtuu?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Puhelinmyynti kauppasi meille 8/1 liittymän tilalle 24/1:n vitosen lisämaksulla kuussa. Lisäksi tuli koti-tv. Laitteet on toimitettu ja kytkinkin jo valmiiksi, mutta koskahan se liittymänopeuden nosto tapahtuu? Omilla sivuilla näkyy vain että tilauksen käsittely on kesken....koti-tv ei ole myöskään aktivoitu teiltä päin, postissa tulleet tunnukset ei kelpaa.

2 kommenttia

  • December 7, 2010
Liittymän nopeus on tänään nostettu 24M. Kokeilethan Koti tv:n tunnuksia nyt uudelleen.

  • December 8, 2010
Asia kunnossa,

Kiitoks.