Nopeuden nosto, koskahan tapahtuu?
Puhelinmyynti kauppasi meille 8/1 liittymän tilalle 24/1:n vitosen lisämaksulla kuussa. Lisäksi tuli koti-tv. Laitteet on toimitettu ja kytkinkin jo valmiiksi, mutta koskahan se liittymänopeuden nosto tapahtuu? Omilla sivuilla näkyy vain että tilauksen käsittely on kesken....koti-tv ei ole myöskään aktivoitu teiltä päin, postissa tulleet tunnukset ei kelpaa.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.