Asiakaspalvelija soitti ja kysyi haluiaisinko, että liittymäni nopeutta nostettaisiin (8Mb->24Mb). Koska tarjous oli mielestäni ihan OK, sovittiin nostosta. Tähän asti kaikki hyvin.
Mutta, mutta... Asiakaspalvelija unohti sanoa, että myös määräaikaisen liittymäni kesto päivittyi samalla. Tästä ei missään vaiheessa ollut puhetta. Eli nyt minulla on uusi 24kk sopimus tahtomattani!
Itse liittymä on ihan OK, mutta tapa millä sopimus tehtiin jäi kyllä korpeamaan raskaasti. Hauskana anekdoottina sanottakoon, että tilausvahvistusta (joka tuli postitse) ei tarvinnut palauttaa, koska ilmeisesti tiesin tilauksen yksityiskohdat.
No, herkkäuskoista viilataan - ainakin puhelimessa - ja yksityiskohdista. Harmittaa...
Sivu 1 / 1
Arttu: Puhelimitse sovitussa kaupassa asiakasneuvojan täytyy luonnolliseesti aina kertoa asiakkaalle, jos tarjous sisältää uuden määräaikaisen sopimuksen. Pahoittelut, jos puhelun aikana ei oltu kerrottu selkeästi, että nopeudennostoon sisältyy uusi määräaikainen sopimus.
Jos haluaisit tässä tapauksessa peruuttaa nopeudennoston tai määräaikaisen sopimuksen, sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä asiakaspalvelumme, esimerkiksi puhelimitse tai Omien Sivujen lähetä viesti asiakkaspalveluun -lomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos haluaisit tässä tapauksessa peruuttaa nopeudennoston tai määräaikaisen sopimuksen, sinun kannattaa olla asiasta yhteydessä asiakaspalvelumme, esimerkiksi puhelimitse tai Omien Sivujen lähetä viesti asiakkaspalveluun -lomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.