Skip to main content

Nopeuden noston jälkeen.....

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Kuinka kauan kestää uuden MAC numeron (uuden laitteen) käyttö?? Ilmoitin jo monta kerttaa mutta edelleen toimi vanha modeemi...

3 kommenttia

  • December 16, 2010
Liittymääsi on kaapelimodeemin MAC-numero muutettu kahdesti viimeisen kolmen viikon aikana. Viimeisin muutos on tehty tiistaina 14.12. ja nyt liittymässä on määritetty toimivaksi kaapelimodeemi, jonka MAC-numero on muotoa 0024xxxxxxDC. Kyseisellä kaapelimodeemilla yhteyden pitäisi nyt toimia.

Kaapelilaajakaistaliittymään valtuutetaan liikenne yhteen modeemiin kerrallaan eli liittymää kohti on vain yksi modeemi jolla internet-yhteys on mahdollinen.

  • December 16, 2010
Ei edelleen toimi! Kyllä itsekin tiedän että vain yksi modeemi sallittu. Viimeksi ostin uusi modeemi, ilmoitin mac numeron ja minua sanottu että tunnin päästä valmis. Tää asia oli pari viikkoa sitten. Tarkoitus oli tunnin päästä valmis mutta odotin 2 viikkoa! Sitten mä otin yhteyttä uudestaan ja sanottu että netgear 2.0 ei tue 100mb nettin, sen takia he eivät sallineet modeemin avauksen.! ( ja pari viikkoa mä odotin, eikä minua ilmoitettiin mitään vaikka ottivat modeemin mallin ja mac nron!). Pari päivä sitten ostin Sonera kaupassa netgear 3.0 modeemi, eli kaikista UUSIN! Soneran kauppias itse soitti soneralla ja ilmoitti mac numeron. Taas oli sanottu, "tunnin päästä valmis"!. Odotan edelleen, ja toimi myös edelleen vanha modeemi. Mistä on kysymys? Onko vika minusta vai teidän asiakas palvelusta?? Toivon että ainakin! ensi vuonna saisin se netti toimimaan kun maksan koko ajan 100mb:n hinnan! Kiitos!

  • December 20, 2010
Oletkin ehtinyt jo olla Vikapalveluun yhteydessä tästä asiasta. Ongalman ratkaisu kannattaakin hoitaa loppuun sitä kautta.