Joo
8Mb yhteys katkoi lähes päivittäin , kunnes lakkasi kokonaan toimimasta . Tein vika ilmoituksen tänään
ja yhteys korjaantui , mutta... entinen n. 5-6mb nopeus putosi n.3MB. Miksi näin? Ei hyvä.
Sivu 1 / 1
Kysymys Soneran asiakaspalvelulle : Voinko puolittaa tänään saamani 8Mb ADSL laskun 49,27e , kun liittymän nopeus ei ole enään puoltakaan luvatusta?
Olet jättänyt liittymästäsi vikailmoituksen eilen ja yhteysongelma on verkonhallinnassamme tutkittavana. Kannattaa odottaa vianselvityksen valmistumiskuittausta ennen kuin teet mitään ratkaisuja.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksesta. Olin aiemmin yhteydessä Soneran palveluun puhelimitse ja minulle sanottiin , että liittymän nopeus on rajattu 4Mb:aan korjauksen ajaksi. Sain juuri tekstiviestin , että vika on korjattu.
ADSL modeemin hallintaohjelman mukaan liittymän nopeus on 4,096Mbja nopeustestin mukaan n. 3.3Mb.
Unohtuiko nopeuden palauttaminen...
ADSL modeemin hallintaohjelman mukaan liittymän nopeus on 4,096Mbja nopeustestin mukaan n. 3.3Mb.
Unohtuiko nopeuden palauttaminen...
ADSL-liittymän nopeusluokka on nyt 8/1M ja liittymästä näyttää olevan uusi vikailmoitus avoinna.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymä toimii. Vaikka sain ilmoituksen , että vika on korjattu , jatkuu vian etsintä/korjaus asentajien toimesta. Siitä johtuu , että vikailmoitus on avoinna.
Asiakaspalvelu hoitaa työnsä hienosti , samaa ei voi sanoa automaatista jonka kanssa joutuu keskustelemaan
vikailmoitusta tehdessä... , kyseinen tekninen ratkaisu saa, todella huonolla toiminnallaan, asiakkaat varmasti
vihaisiksi . SItten , JOS asiakas saa puheyhteyden aiakaspalveluun esim. jättämällä automaatin kysymyksiin vastaamatta , niin asiakaan v-käyrä voi olla jo aika korkealla. Ei varmasti helpota puhelinkeskustelua...
Asiakaspalvelu hoitaa työnsä hienosti , samaa ei voi sanoa automaatista jonka kanssa joutuu keskustelemaan
vikailmoitusta tehdessä... , kyseinen tekninen ratkaisu saa, todella huonolla toiminnallaan, asiakkaat varmasti
vihaisiksi . SItten , JOS asiakas saa puheyhteyden aiakaspalveluun esim. jättämällä automaatin kysymyksiin vastaamatta , niin asiakaan v-käyrä voi olla jo aika korkealla. Ei varmasti helpota puhelinkeskustelua...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.