Skip to main content

Nopeuden pudotus

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Joo

8Mb yhteys katkoi lähes päivittäin , kunnes lakkasi kokonaan toimimasta . Tein vika ilmoituksen tänään
ja yhteys korjaantui , mutta... entinen n. 5-6mb nopeus putosi n.3MB. Miksi näin? Ei hyvä.

5 kommenttia

  • June 29, 2010
Kysymys Soneran asiakaspalvelulle : Voinko puolittaa tänään saamani 8Mb ADSL laskun 49,27e , kun liittymän nopeus ei ole enään puoltakaan luvatusta?

  • June 29, 2010
Olet jättänyt liittymästäsi vikailmoituksen eilen ja yhteysongelma on verkonhallinnassamme tutkittavana. Kannattaa odottaa vianselvityksen valmistumiskuittausta ennen kuin teet mitään ratkaisuja.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

  • June 29, 2010
Kiitos vastauksesta. Olin aiemmin yhteydessä Soneran palveluun puhelimitse ja minulle sanottiin , että liittymän nopeus on rajattu 4Mb:aan korjauksen ajaksi. Sain juuri tekstiviestin , että vika on korjattu.
ADSL modeemin hallintaohjelman mukaan liittymän nopeus on 4,096Mbja nopeustestin mukaan n. 3.3Mb.
Unohtuiko nopeuden palauttaminen...

  • June 30, 2010
ADSL-liittymän nopeusluokka on nyt 8/1M ja liittymästä näyttää olevan uusi vikailmoitus avoinna.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

  • July 1, 2010
Liittymä toimii. Vaikka sain ilmoituksen , että vika on korjattu , jatkuu vian etsintä/korjaus asentajien toimesta. Siitä johtuu , että vikailmoitus on avoinna.

Asiakaspalvelu hoitaa työnsä hienosti , samaa ei voi sanoa automaatista jonka kanssa joutuu keskustelemaan
vikailmoitusta tehdessä... , kyseinen tekninen ratkaisu saa, todella huonolla toiminnallaan, asiakkaat varmasti
vihaisiksi . SItten , JOS asiakas saa puheyhteyden aiakaspalveluun esim. jättämällä automaatin kysymyksiin vastaamatta , niin asiakaan v-käyrä voi olla jo aika korkealla. Ei varmasti helpota puhelinkeskustelua...