Moi,
Tein sopimuksen, jossa netin nopeus nostettaisiin 24 megaan (alunperin 8 megaa).
Uuden Thomson reitittimen olen saanut jo postissa, 15.5. oli arvioitu muutosaika laajakaistaliittymälle.
Eilisestä lähtien netti ei ole toiminut ollenkaan, valittaa että DSL:ssä on vikaa.
(Onko netti katkaistu soneralta kenties?) .
Ei toiminut eri johdoilla tai eri modeemeillakaan ja edellisinä päivinä oli toiminut moiteettomasti.
Olisiko jonkun asiakaspalvelusta ollut kyse tulla asentamaan uusi nopeus sinä päivänä?
Vai kuuluisi nopeuden vaihtaminen olla automaattista ja vaivatonta?
Resetoimista ja asetuksien muokkaamista ollaan jo kokeiltu.
Tilausnumero: **********
Viite: *******
Nopeuden vaihto 8M -> 24M
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.