Skip to main content
Sain viestin pitkän odotuksen jälkeen.

Hyvä asiakkaamme,

liittymäsi nopeus on nostettu. Uusi nopeusluokka ADSL 24M/1M on voimassa 06.02.2010 lähtien.

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 arkisin klo 8-20 ja arkilauantaisin 9-16.30.


Ystävällisin terveisin

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu

Kuitenkin kertaakan nopeus ei ole noussut yli 10Mbi/s??
Missä vika?
Täytyykö pitkän toimitusajan jälkeen vielä tosiaanin käydä joka päivä mittaamassa, että nopeus on todellakin yllä lupaamanne. Taas tuntuu vähän niin kuin aina teidän kanssa, että olempa minä tyhmä kun taas luotin Soneraan. Aijemmat kokemukset ovat painokelvotonta tekstiä joten toivon, että asia selviää todella nopeasti ja minun aikaani enempää käyttämättä.

Miten edetään?

Jos nyt jostain syystä selviää, että vika on minun päässä niin pyydän jo etukäteen anteeksi.

Kiitos

Jos yhteys toimii huomattavasti hitaammin kuin pitäisi, kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet.

Ohjeiden avulla saat rajattua vikaa paremmin ja varmistettua, ettei vika ole omassa laiteympäristössäsi. Jos ongelma ei ratkea ja yhteys hidastelee edelleen, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalveluun. Vikailmoituksen voit jättää joko numeroon 020 690101 (mpm/pvm) tai Omien Sivujen lomakkeen kautta.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Noniin.. Kaikki asetukset käyty läpi ja testattu kahdella eri modeemilla, sekä vaihdettu puhelin kaapeli lyhyempään ja velä kokeiltu suoraa sekä wlan yhteyttä. adsl2+:ssat ja siltaukset etc...on päällä.

Muutos oli seuraava ....huimat 11.3/0.88, joten kaukana ollaan vielä luvatusta.

Onko vielä jotain mitä voin tehdä????

Vai täytyykö niellä taas kerran tämäkin.

Ystävällisin terveisin

Niema
Asian selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä seuraavaksi vikapalveluumme, jos nopeus ei ollut oman laitteistosi testauksesta huolimatta parantunut. Näin pystytään selvittämään, onko liittymän nopeutta mahdollista parantaa verkkomme puolelta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa