Sain viestin pitkän odotuksen jälkeen.
Hyvä asiakkaamme,
liittymäsi nopeus on nostettu. Uusi nopeusluokka ADSL 24M/1M on voimassa 06.02.2010 lähtien.
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 arkisin klo 8-20 ja arkilauantaisin 9-16.30.
Ystävällisin terveisin
TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu
Kuitenkin kertaakan nopeus ei ole noussut yli 10Mbi/s??
Missä vika?
Täytyykö pitkän toimitusajan jälkeen vielä tosiaanin käydä joka päivä mittaamassa, että nopeus on todellakin yllä lupaamanne. Taas tuntuu vähän niin kuin aina teidän kanssa, että olempa minä tyhmä kun taas luotin Soneraan. Aijemmat kokemukset ovat painokelvotonta tekstiä joten toivon, että asia selviää todella nopeasti ja minun aikaani enempää käyttämättä.
Miten edetään?
Jos nyt jostain syystä selviää, että vika on minun päässä niin pyydän jo etukäteen anteeksi.
Kiitos
Nopeudesta??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.