Skip to main content
Terve,

Soneran kaveri kävi laittamassa mulle tilaamani 24/2 netin. Noh heti asennuksen jälkeen (n. 15 min.) menin sivuillenne tekeen nopeustestin. tulos 12/2 eli 10 megaa jäi matkalle. Onkohan tilauksessani virhe? ja onhan laskutukseni tämän toimitetun nopeuden muikainen?
12/2M-nopeusluokkaa ei ole missään Soneran laajakaistaliittymässä, mutta 10/2M-nopeusluokka on Laajakaista Extrassa.

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi nopeusluokan. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa