Terve,
Soneran kaveri kävi laittamassa mulle tilaamani 24/2 netin. Noh heti asennuksen jälkeen (n. 15 min.) menin sivuillenne tekeen nopeustestin. tulos 12/2 eli 10 megaa jäi matkalle. Onkohan tilauksessani virhe? ja onhan laskutukseni tämän toimitetun nopeuden muikainen?
Sivu 1 / 1
12/2M-nopeusluokkaa ei ole missään Soneran laajakaistaliittymässä, mutta 10/2M-nopeusluokka on Laajakaista Extrassa.
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi nopeusluokan. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi nopeusluokan. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.