Liittymä pitäisi olla nopeudella 24/2M.
Modeemi näyttää
Lähetysnopeus 2517 kbps
Vastaanottonopeus 24229 kbps
Kun taas nettimittarilla testattuna siirto nopeus n.
14000 kbits / 2000 kbits
Voiko jostakin varmistaa oman yhteyden, ettei se ole nyt jotakin muuta kuin mistä maksan?
t.Juha Heikkilä
Nopeus?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.