Maanantaina 26 päivä minulla meni yhteys poikki koko seuraavaksi päiväksi, ja kun sain yhteyden takaisin niin nopeuteni on vain: lataus 1.52mbit/s ja lähetys on 0.06mbit/s, ennen kuin yhteyteni meni poikki se lataus oli jotain 6-7mbit/s luokkaa ja lähetys siellä 1mbit/s, minulla on 8/1 yhteys. Ja ping se näyttää jotain lähemmäs 100 nytten. Jotain tuon myrskyn kanssa tekemistä tuossa.
Tuollaista näyttää oma Telewelli
Lähetysnopeus 146 kbps
Vastaanottonopeus 2777 kbps
SNR (Lähetysnopeus) 5.5 db
SNR (Vastaanottonopeus) 6.0 db
Vaimennus (Lähetysnopeus) 40.5 db
Vaimennus (Vastaanottonopeus) 38.0 db
Nopeus alhaalla ja ping korkealla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.