Skip to main content

Nopeus hiipuu

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Morjensta
Kohta vuosi ollut Koti-TV palvelut käytössä ja kokemukset pääosin ihan hyvät.
Tietenkää nopeus ei ollut alunperinkään luvattu 24 vaan 14 josta kerran juttelinkin Soneran
väen kanssa. Kuulemma oikea nopeus on Soneran nopeustestiä isompi. Mittari vähän valehtelee
sanottiin minulle. Viimeaikoina on tuntunut netti vähän hidastelevan ja pitänyt käynnistää
modeemikin muutaman kerran uudelleen. Tänään sit päätin pitkästä aikaa mitata nopeuden
ja kas kummaa enää 11 meganen. Koti TV pois päältä, pelkkä tietokone netissä. Vuosi vielä
jäljellä sopimusta, mut täytyy jo alkaa miettiä vaihtoehtoja. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Näin Kuusankoskella.

8 kommenttia

  • May 29, 2013
Laitampa vähän tilannetietoja jos sattuis vaikka Soneran väki lukemaa. Eilen ja tänään nopeus
enää kympin molemminpuolin. Automaatille ei viittis tarinoida ei se kumminkaan auta.
Hiipuu hiipuu

  • May 29, 2013
Hei Pulsaari,

Laittaisitko asiakasnumerosi tietoihisi niin tarkistellaan tilannetta hieman. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukse >> Profiili >> Asiakasnumero.

  • May 31, 2013
No niin kiitokset korjauksesta jos on korjattu. Nyt mennään pääsääntöisesti päälle 14 megaa.
Eihän se vielä 24 ole,mut on palattu kuitenkin siihen alkuperäiseen vauhtiin.

  • May 31, 2013
Hei pulsaari

Hyvä että nopeus asia on ratkennut. Ilmeisesti kyse oli väliaikaisesta häiriöstä, koska meidän puolelta ei ole tehty korjauksia liittymään. No pääasia on että yhteys toimii paremmin! Tein kuitenkin liittymääsi pientä säätöä, jotta jatkossa ei tulisi ongelmia. Toivotaan että nopeus pysyy vakaana!

  • June 11, 2013
No niin. Ollaan palattu taas kylmään arkeen. Viikonloppuna nopeus oli alle kympissä nyt parina päivänä
10-11 megaa. Kuka varastaa kaistaani? Onko koneellani "vieras" vai laitteissa vikaa? Miten voin tarkistaa?
Huolestunut kansalainen.

  • June 11, 2013
Hei Pulsaari,

Onko tietokoneesi yhdistetty langattomasti vai kaapelilla? Jos langattomasti, niin kannattaa kokeilla kaapelilla. Jos ongelma tuntuu jatkuvan, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • June 12, 2013
Kaapeliilla kiinni. Digiboksi pois päältä. Lisäksi modeemikin on alkanut karkailemaan netistä. Alkanut
tekemään sitä tuossa keväällä. Eilen viimeksi piti sammuttaa.

  • June 12, 2013
Just mitattu 10.35megaa.