Elikkä 24M ADSL liittymän nopeus laski ainakin 300kt/s kun hankin KotiTV palvelun. Luin toisaalta että liittymän nopeutta rajoitetaan tarkoituksella? Tiedän että liittymän tilaa on vaihdettu fast modesta interleave tilaan mutta sen lisäksi liittymää on ilmeisesti ruvettu rajoittamaan myös muulla tavalla. Haluaisin liittymästä rajoittimet pois. Fast modeen ei kannata varmaan vaihtaa jos pingeillä ei ole niin väliä ja jos haluaa katsoa IPTV:tä, mutta ei kai sen moden pitäsi latausnopeuteen vaikuttaa vaan siellä on joku muu este.
Voisiko joku soneralta selittää mitä liittymälle on tehty KotiTv vaihdon yhteydessä ja palauttaa nopeuteni entiselleen?
Nopeus laski KotiTV vaihdon jälkeen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.