Tervehdys!
Minulla on yksi kysymys ja siihen haluan, että vastaisitte kyllä tai ei.
Minulla on Soneran laajakaista 10 M tavua maksimi 2 M tavua, ja kuukausi maksu on 25,90 sopimuksen mukaan 18 kuukautta.
Kysymys on se, että voisinko maksaa vähemmän kuin 25,90 € kuukausimaksu , että laajakaista ei muuttuisi se olisi sama 10 mg mikä minulla nyt on?
Jos onnistuu, no miten voin?
Jos ei, no miksi?
Sivu 1 / 1
Määräaikaisen sopimuksen voimassaoloaikana liittymän kuukausimaksu on se, joka sopimuksessa on sovittu. Eli hinta ei muutu kesken määräaikaisen sopimuksen voimassaoloajan.
Halutessasi tarkempia tietoja liittymäsi sopimuksesta, voit lähettää aiheesta Palvelupyynnön Soneran Omien Sivujen kautta asiakaspalveluumme.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Halutessasi tarkempia tietoja liittymäsi sopimuksesta, voit lähettää aiheesta Palvelupyynnön Soneran Omien Sivujen kautta asiakaspalveluumme.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Kiitos!
Minä halusin tietää tämän.
Olen ottanut yhteyttä Soneran palveluihin sain tämän vastauksen.
Sonera saa vähentää nopeutta mutta asiakaat eivät voi maksaa vähemmän, ajatelkaa onko tämä oikein vai väärin?
Minulla on 10 Mb nopeutta mikä tulee minimmi 2 mb nopeutta, mutta minulla ei ole edes 500 Kb ja Modemi on ihan PA*** pitää irottaa sähköstä ja jättää se jääkaappiin tai ulkona nyt kylmä, että se jäähtyy.
Minulla oli ennen Elsia laajakaista 1 mb ja se oli nopeammin kuin soneran 10 mb.
Kiitos kuitenkin.
Parvez
Minä halusin tietää tämän.
Olen ottanut yhteyttä Soneran palveluihin sain tämän vastauksen.
Sonera saa vähentää nopeutta mutta asiakaat eivät voi maksaa vähemmän, ajatelkaa onko tämä oikein vai väärin?
Minulla on 10 Mb nopeutta mikä tulee minimmi 2 mb nopeutta, mutta minulla ei ole edes 500 Kb ja Modemi on ihan PA*** pitää irottaa sähköstä ja jättää se jääkaappiin tai ulkona nyt kylmä, että se jäähtyy.
Minulla oli ennen Elsia laajakaista 1 mb ja se oli nopeammin kuin soneran 10 mb.
Kiitos kuitenkin.
Parvez
Määräaikainen sopimus sitoo myös operaattoria, eikä liittymän nopeutta voi sen aikana laskea, ellei siihen ole teknisestä ongelmasta johtuvaa syytä. Näissäkin tapauksissa, jos nopeus joudutaan laskemaan, yleensä määräaikainen sopimus puretaan riippuen sen ehdoista.
Jos modeemi kuumenee niin paljon että se täytyy ajoittain irrottaa seinästä jäähtymään, niin silloin siinä lienee jotain vikaa. Jos olet saanut modeemin liittymän mukana Soneralta, kannattaa sinun ottaa yhteyttä vikapalvelunumeroomme 0206 90101, niin voimme tilata sinulle uuden.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos modeemi kuumenee niin paljon että se täytyy ajoittain irrottaa seinästä jäähtymään, niin silloin siinä lienee jotain vikaa. Jos olet saanut modeemin liittymän mukana Soneralta, kannattaa sinun ottaa yhteyttä vikapalvelunumeroomme 0206 90101, niin voimme tilata sinulle uuden.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos, yritän tehdä näin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.