Onko laajakaistani nopeus nyt nostettu? Omat sivut kertovat vielä, että 8mb, mutta modeemi kertoo nopeudet:
Lähetysnopeus 1023 kbps
Vastaanottonopeus 13511 kbps
Netti katkesi tänään päivällä (adsl valo paloi kyllä), mutta en päässyt nettiin. Säätelin noita modeemin asetuksia, enkä saanut millään toimimaan. Sitten turhautuneena säädin VPI/VCI arvoja, jotka oli oletuksena 0/33. Kun vaihdoin 0/32 alkoi netti toimimaan, kuinka tämä on mahdollista? Modeemini on TW-EA501v3 (b)
p.s kokeilin vielä uudestaan arvoja 0/33, eikä toiminut, joten vaihdoin takaisin 0/32:n.
Nopeus + outotapaus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.