Skip to main content

Nopeus pudonnut

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Kesällä tuli hankittua tuo täysnetti paketti jossa 20gigaa dataa käytettävissä. No hommahan toimi vallanloistavasti sen pari kuukautta, mutta nyt mennyt aivan naurettavaksi.
Laittaa tikun kiinni koneeseen niin alkaa arpapeli sen suhteen löytyykö yhteys vai ei, ja sen löytyessä nopeus on aivan tolkuttoman hidas. Kone on pysynyt koko ajan täysin samassa paikassa joten mihinkään helvetin katvealueeseen en usko yhtäkkiä joutuneeni. Eikä se helvetin verkko voi koko ajan olla täynnä porukkaa jotta sen takia tökkisi.
Kun hommassa kummastuttaa eniten se, miten hienosti homma pelasi aluksi, mutta tosiaan tuon parin kuukauden jälkeen tästä on tullut aivan naurettavaa paskaa.
Joten tästäkö todella maksan sitten sen kaksi vuotta? Kiitos vain oikein paljon.

8 kommenttia

  • October 6, 2012
Hei Imot! Voisitko lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) niin voimme tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • October 6, 2012
Olenko sitten onnenpekka???

Me saatriin ihan peräti 2M Soneran verkosta kellonajasta riippumatta!!! Kyllä Soneran 2M onkin sditten huikee nopeus kun toiset surffailee nollilla.

  • October 6, 2012
Melina kirjoitti:
Hei Imot! Voisitko lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) niin voimme tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.



Asiakasnumero on lisätty tietoihin.

  • October 8, 2012
Hei Imot.

Tarkistatko vielä, ettei lisäämässäsi asiakasnumerossa ole välilyöntejä, asiakasnumero tulee lisätä tietoihin ilman välilyöntejä. Tällä hetkellä emme näe asiakasnumeroasi kokonaisuudessaan.

  • October 8, 2012
Korjattu oikeaan muotoon.

  • October 9, 2012
Hei!

Osaatko kertoa tarkemmin, että milloin kyseinen ongelma on alkanut?
Oletko testannut jo 3G-pakotusta? Täältä löydät ohjeen: http://bit.ly/gK9hWw.

MIkäli 3G-pakotuksesta ei ole apua, kokeiletko vielä Sim-korttia puhelimessa ja testaat toimiiko netti tällä, jotta voidaan rajata vikavaihtoehtoja.

  • October 10, 2012
Ongelmat alkoivat olemaan enemmän ja enemmän toistuvia Elokuun alkupuolella, mutta toimeen kyllä tuli viellä. Mutta tuollaiseksi käsittämättömäksi tökkimiseksi homma muuttui Syyskuun puolenvälin tienoilla. Tuonkin jälkeen on aina välillä toiminut ihan hyvin, mutta eikös sen pitäisi koko ajan toimia hyvin, tai ainakin niin että käytössä tuntuu viellä olevan jotain järkeä.
Juuri tällä hetkellä toimii taas ihan hyvin, ilman mitään 3G:n pakotuksia, mutta saa nähdä kuinka kauan.

  • October 10, 2012
Hei!

3G pakotus kannattaa tehdä joka tapauksessa vaikka yhteys nyt toimisikin moitteettomasti. Ehdottaisinkin, että seuraavan kerran kun yhteys pätkii, olethan yhteydessä vikapalveluumme, jotta tilannetta voidaan heti selvittää silloin kun vika on ajankohtainen.