Skip to main content
Hei, äsken alkoi netti takkuamaan ja kappas, nopeus on pudonnut yli puolella, kuinka tämä on mahdollista, varsinkin kun minua ei ole Soneran taholta informoitu moisesta pudotuksesta?

Saanko nyt myös sitten pienemmän laskun? En todellakaan ala maksamaan €42/kk tästä yhteydestä.

Olisin jättänyt vika ilmoituksen tästä mutta se automaatin kanssa asiointi on syvältä! Enkö päässyt puusta pitkään tämän netti versionkaan kanssa, se pyysi minua soittamaan Helpsonille. Miten voi olla NIIN vaikeaa nykyaikan saada oikeaa ihmistä langan päähän, tai edes sähköpostilla kiinni???
Soita myyntipalveluun (0800133133 ja valitse 2 kun se alkaa selittämään niitä vaihtoehtoja).
Automaatti yhdistää puhelun fyysiselle henkilölle , kun leikit sen kanssa mykkäkoulua. Tuntuu vaan vaihtelevan mihin kysymykseen pitää jättää vastaamatta , yhdellä kerralla pääsin "läpi" kun automaatti käski kuvailla ongelmaa omin sanoin... sanoin "laajakaista" , kysyi vielä että laajakaista vai mobiililaajakaista ,
vastasin että "laajakaista" ja puhelu yhdistyi. Kerran pääsin "läpi" kun en suostunut puhumaan automaatin kanssa mitään. Joskus , vikailmoituksen kirjaamisen jälkeen , seuraavalla soitto kerralla, automaatti kysyy onko jo ilmoitettuun vikaan lisätietoja ja yhdistää.
Vieläkään ei Soneralta vastausta.

Niin, ja minä en maksullisiin numeroihin soita, maksan tarpeeksi jo koko yhteydestä, kyllä siihen hintaan pitää ilmainen asiakaspalvelu kuulua.

Ensi vuonna on muutto edessä, tuskin tulee Sonera internet valittua enää.
ninnu: Laajakaistaliittymäsi nopeusluokkaan ei ole tehty muutoksia. Rovaniemen kaapelilaajakaistaverkossa ole ollut kuluvan kuukauden aikana ainakaan tiedossa olevaa verkkovikaa tai muutostyötä.

Voit tarvittaessa tehdä liittymästä vikailmoituksen Vikapalveluun soittamisen lisäksi myös Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa