liittymäni nopeus pitäisi olla 8000kbps.mistä johtuu,että nopeus vaihtelee rajusti,joskus se on 6800kbps ja seuraavana päivänä voi olla 633kbps
Sivu 1 / 1
Sonera Laajakaista ADSL 8/1M -nopeusluokassa 8/1 Mbit/s nopeus on liittymän enimmäisnopeus. Liittymän palvelukuvauksen mukaan vähimmäisnopeuden tulee olla liittymässä vähintään kolmasosa maksiminopeudesta.
Tuo 6800 kbps latausnopeus on liittymässäsi hyväksyttävää luokkaa, mutta 633 kbps nopeus taas on selkesti liian alhainen.
Liittymän saavuttamaan nopeuteen voi vaikuttaa usea eri seikka, esimerkiksi jokin häiriö yhteyden puolella, asiakkaan oma pitkä puhelinjohto tai häiriö modeemissasi. Periatteessa siis mikä tahansa laite tai johto meidän verkkolaitteemme ja sinun tietokoneesi välillää voi vaikuttaa yhteyden laatuun.
Asian selvittämiseksi, kannataa käydä ensin läpi tämän ADSL -yhteys hidastelee -ohjeemme neuvot. Ohjeessa on käyty läpi eri toimenpiteet, jotka voivat auttaa ongelmaan oman laitteistosi puolella.
Jos ongelma kuitenkin jatkuu ohjeiden läpikäymisen jälkeenkin, on syytä ottaa seuraavaksi yhteyttä vikapalveluumme, jotta Soneran puoli yhteydestä pystytään tarkistamaan. Vikapalveluumme voi olla yhteydessä, joko puhelimitse tai Omien Sivujemme vikailmoituslomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tuo 6800 kbps latausnopeus on liittymässäsi hyväksyttävää luokkaa, mutta 633 kbps nopeus taas on selkesti liian alhainen.
Liittymän saavuttamaan nopeuteen voi vaikuttaa usea eri seikka, esimerkiksi jokin häiriö yhteyden puolella, asiakkaan oma pitkä puhelinjohto tai häiriö modeemissasi. Periatteessa siis mikä tahansa laite tai johto meidän verkkolaitteemme ja sinun tietokoneesi välillää voi vaikuttaa yhteyden laatuun.
Asian selvittämiseksi, kannataa käydä ensin läpi tämän ADSL -yhteys hidastelee -ohjeemme neuvot. Ohjeessa on käyty läpi eri toimenpiteet, jotka voivat auttaa ongelmaan oman laitteistosi puolella.
Jos ongelma kuitenkin jatkuu ohjeiden läpikäymisen jälkeenkin, on syytä ottaa seuraavaksi yhteyttä vikapalveluumme, jotta Soneran puoli yhteydestä pystytään tarkistamaan. Vikapalveluumme voi olla yhteydessä, joko puhelimitse tai Omien Sivujemme vikailmoituslomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.