Terve,
Tilasin eilen netin kautta nopeuden noston, 2 -> 8.
Nyt tietokone valittaa "the dns server may be experiencing problems.." ja "contact your network administrator or ISP".
Telewell ea510 ja windows 7. (myös toinen tietotone xp:llä)
DNS on pingattu, ei yhteyttä, jos sillä nyt on väliä.
Tehdasasetukset testattu tw:ssä.
Ja kaikkea muuta pientä on tullut kokeiltua.
Olen hyvin varma että ongelma ei ole tietokoneessani. Aikaisemmin on ollut soneran 8mb:n linja tw:n tehdasasetuksilla ja on toiminut moitteettomasti.
Asiakasnumero 3000425732
/B
Sivu 1 / 1
Jotain on todennäköisesti mennyt pieleen liittymäsi nopeuden nostossa ja yhteyden konfiguraatio verkon puolella on nyt pielessä.
Voit tehdä liittymästä vikailmoituksen soittamalla vianrajausautomaattiin 0206 90101 tai tekemällä vikailmoituksen Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Soitto numeroon 0206 90101 johtaa nopeimpaan vian korjaukseen, joten suosittelen tässä tapauksessa sitä.
Voit tehdä liittymästä vikailmoituksen soittamalla vianrajausautomaattiin 0206 90101 tai tekemällä vikailmoituksen Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Soitto numeroon 0206 90101 johtaa nopeimpaan vian korjaukseen, joten suosittelen tässä tapauksessa sitä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.