norman tietoturva
Kysyisin ,että mikä mättää kun norman virustorjunta putoaa silloin tällöin pois toiminnasta kuten juuri tällä hetkellä.Onko mitään havaintoa saako sitä enään toimimaan vai pitääkö hankkia jostain muualta torjunta ohjelma(minulla on 3 vuoden sonera diili kyseisestä ohjelmasta) mikä on soneran vastuu jos minulle aiheutuu vahinkoa kun koneeni on suojaamaton ohjelma vian takia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.