Hei
Olemme tilaamassa ja siirtämässä kaksi liittymää Soneralle Saunalahdelta. A henkilön ja B henkilön. Tarkoitus on siirtää B henkilön numero A henkilölle jotta hän tekee numeronsiirrot ja molempien liittymät ovat sitten A henkilön nimissä.
Olemme tehneet valtakirjan tähän, mihin voimme toimittaa tämän? Tilauksen teemme netissä.
Sivu 1 / 1
Moi salmaster!
Mukava kuulla että päädyitte Soneran kännykkäliittymiin!
Numero voidaan siirtää näppärästi operaattorilta toiselle ja siinä samalla eri henkilön nimiin. Tosin valtakirjaa ei näissä tapauksissa voi käyttää, vaan sopimus on saatava henkilökohtaisesti teiltä molemmilta. Tämä onnistuu kerralla hoitamalla asia paikanpäällä Sonera kaupassa tai puhelimessa. Kauppaan teidän pitäisi mennä yhdessä, mutta puhelimessa ei tarvitse olla samassa paikassa samaan aikaan, riittää kun molemmat saadaan jostain langan päähän.
Pirauta vaikka meidän Myyntipalveluun 0800-133133 (ilmainen numero) niin homma on nopeasti hoidettu kuntoon!
Lisäys: Olitkin laittanut tästä aiheesta kaksi viestiä, poistin sen toisen ketjun tarpeettomana.
Mukava kuulla että päädyitte Soneran kännykkäliittymiin!
Numero voidaan siirtää näppärästi operaattorilta toiselle ja siinä samalla eri henkilön nimiin. Tosin valtakirjaa ei näissä tapauksissa voi käyttää, vaan sopimus on saatava henkilökohtaisesti teiltä molemmilta. Tämä onnistuu kerralla hoitamalla asia paikanpäällä Sonera kaupassa tai puhelimessa. Kauppaan teidän pitäisi mennä yhdessä, mutta puhelimessa ei tarvitse olla samassa paikassa samaan aikaan, riittää kun molemmat saadaan jostain langan päähän.
Pirauta vaikka meidän Myyntipalveluun 0800-133133 (ilmainen numero) niin homma on nopeasti hoidettu kuntoon!
Lisäys: Olitkin laittanut tästä aiheesta kaksi viestiä, poistin sen toisen ketjun tarpeettomana.
Hei
Kiitos vastauksesta. Jos teemme tilauksen puhelimitse tuleeko 3,9e avausmaksu per liittymä jota ei verkossa tule?
Kiitos vastauksesta. Jos teemme tilauksen puhelimitse tuleeko 3,9e avausmaksu per liittymä jota ei verkossa tule?
Vastaan itselleni. Ilmeisesti myyntikanava tarkoittaa puhelinmyyntiä jolloin tämä 3,9e per liittymä tulee lisämaksua.
Tämän vuoksi olisimme tehneet verkossa ja toimittaneet valtakirjan.
Tämän vuoksi olisimme tehneet verkossa ja toimittaneet valtakirjan.
Omatoimista kieltämättä! Hyppään taas mukaan keskusteluun, niin sinun ei tarvitse höpötellä itsekseen.
Totta, verkkokaupassa on tarjous avaumaksu 0e kun puhelimyynnissä se on 3,90e. Iso summahan se ei ole, mutta ymmärrän että haluat säästää sen, varsinkin kun nyt se menisi tuplana.
Valtakirja ei ikävä kyllä kelpaa, kuten jo kerroinkin. Mutta netin kautta tilaus onnistuisi seuraavalla tavalla:
1. Henkilö A tilaa molemmat liittymät Soneran verkkokaupassa omiin nimiinsä, numeronsiirtona toiselta operaattorilta.
2. Kun tilaus on tehty, henkilö B soittaa Soneran Myyntipalveluun, kertoo tilanteen ja antaa luvan siirtää numeronsa Soneralle henkilön A nimiin.
Miltä tämä kuulostaa?
Totta, verkkokaupassa on tarjous avaumaksu 0e kun puhelimyynnissä se on 3,90e. Iso summahan se ei ole, mutta ymmärrän että haluat säästää sen, varsinkin kun nyt se menisi tuplana.
Valtakirja ei ikävä kyllä kelpaa, kuten jo kerroinkin. Mutta netin kautta tilaus onnistuisi seuraavalla tavalla:
1. Henkilö A tilaa molemmat liittymät Soneran verkkokaupassa omiin nimiinsä, numeronsiirtona toiselta operaattorilta.
2. Kun tilaus on tehty, henkilö B soittaa Soneran Myyntipalveluun, kertoo tilanteen ja antaa luvan siirtää numeronsa Soneralle henkilön A nimiin.
Miltä tämä kuulostaa?
Teemme nyt siirron puhelimitse säästäkseen aikaa.
Mutta kiitos vastauksista sinulle!
Mutta kiitos vastauksista sinulle!
Ole hyvä! Tärkeintä, että löytyi vastaukset kysymyksiin ja sopivin tapa asioida.
Tervetuloa meidän matkapuhelinasiakkaaksi!
Tervetuloa meidän matkapuhelinasiakkaaksi!
Moro,
olisin halunnut lisätietoa Jättipaketista mutta Soneraan ei saa millään yhteyttä.
Nettisivullakin on naurettava viesti soittopyyntöihin...EI OLE AIKOJA...mitä asiakaspalvelua tämä muka on?
No eihän kyse olisi ollut kuin 3 liittymän siirtämisestä Saunalahdelta Soneralle
olisin halunnut lisätietoa Jättipaketista mutta Soneraan ei saa millään yhteyttä.
Nettisivullakin on naurettava viesti soittopyyntöihin...EI OLE AIKOJA...mitä asiakaspalvelua tämä muka on?
No eihän kyse olisi ollut kuin 3 liittymän siirtämisestä Saunalahdelta Soneralle
Moi noheva10!
Hienoa, että sinäkin haluat meille asiakkaaksi. Omien sivujen soittopyynnöt tulevat kyllä jossain vaiheessa taas varattavaksi. Nyt voidaan käydä Jätti -pakettia tarkemmin läpi vaikka tässä palstalla, laita vain kysymyksiä eetteriin!
Hienoa, että sinäkin haluat meille asiakkaaksi. Omien sivujen soittopyynnöt tulevat kyllä jossain vaiheessa taas varattavaksi. Nyt voidaan käydä Jätti -pakettia tarkemmin läpi vaikka tässä palstalla, laita vain kysymyksiä eetteriin!
Numeronsiirto tehty Soneralle puhelimitse.
Siirtoaika kuulemma 15 työpäivää. Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi näin kun viranomaisen määrittämä aika 5 työpäivää vai onko tämä luovuttavasta operaattorista johtuvaa?
Siirtoaika kuulemma 15 työpäivää. Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi näin kun viranomaisen määrittämä aika 5 työpäivää vai onko tämä luovuttavasta operaattorista johtuvaa?
Ilmeisesti etämyynnissä puhelimitse pidetään tuo yli kaksi viikkoa numeroa siirtymässä.
salmaster: Näin se menee, eli etäkaupassa siirtoaika on 14+1 kalenteripäivää.
Kauppiaan luona tehtynä onnistuu min. 5 arkipäivässä.
Aurinkoista syksyä sinne
Kauppiaan luona tehtynä onnistuu min. 5 arkipäivässä.
Aurinkoista syksyä sinne
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.