Jos tuon koti-tv´n hankin, niin saako sen boksin toimimaan vain siihen liittämällä jonkin wlan-yksikön ja käyttämällä nykyistä verkkoa vai pitääkö myös modeemin yhteydessä olla vielä oma wlan-yksikkö tätä varten?
Eipä tunnu kommentteja kuuluvan? No, eipä tässä mitään peruuttamatonta vielä ole tapahtunut kun en ole tilausta vielä tehnytkään. Mulla on tällä hetkellä nopein liittymä minkä tänne saa (24 Mbit/s), mutta eipä näköjään tiennyt tuo puhelinmyyjäkään, joka tuota koti-tv´tä tarjosi, ettei tuo nopeus riitä kaikkien HD-kanavien toistamiseen. Tuota min 100 Mbit/s liittymää taitaa olla turha toivoa tänne lähivuosina, vaikka kaupungissa ollaankin? Kiitokset tuosta tiedosta, jonka sain toisen aiheen vastauksesta.(Soneran)
(muutoin tuo netti on nyt toiminut täällä ihmeen pitkään ilman suurempia murheita)
Nykyinen wlan-verkko ja kotitv
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.