Elikkäs minulla on sellain ongelma, kun en pysty tuota puhepakettia (400min) muuttamaan minuuttihinnoittelevaksi. Miten homma hoituu, vai hoituuko lain?
Minun tulee tällä liittymällä puhuttua niin vähän, ettei ole mitään järkeä pitää tuollaista puhepakettia.
Kaiken muun pystyi omien sivujen kautta muuttamaan, mutta ei tuota. Osaatteko neuvoa/auttaa?
Myöskin vastausta tälläiseen, että kuinka helpoiten pystyy maksamaan puhelimen kokonaan pois, jos on kytkynä moisen ottanut?
Nykyisen liittymän puhepaketin muuttaminen toiseksi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.