Skip to main content

Nykyisen liittymän puhepaketin muuttaminen toiseksi.

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Elikkäs minulla on sellain ongelma, kun en pysty tuota puhepakettia (400min) muuttamaan minuuttihinnoittelevaksi. Miten homma hoituu, vai hoituuko lain?
Minun tulee tällä liittymällä puhuttua niin vähän, ettei ole mitään järkeä pitää tuollaista puhepakettia.

Kaiken muun pystyi omien sivujen kautta muuttamaan, mutta ei tuota. Osaatteko neuvoa/auttaa?

Myöskin vastausta tälläiseen, että kuinka helpoiten pystyy maksamaan puhelimen kokonaan pois, jos on kytkynä moisen ottanut?

6 kommenttia

  • July 26, 2011
Hei Migo! Koska 400 minuutin puhepaketti on erikoishinnoiteltu kampanjapaketti, ei sen poisto tai muuttaminen onnistu Omien Sivujen kautta. Näissä tapauksissa voit tehdä muutoksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Samalla voit kysyä vaihtoehdoista kytkypuhelimen maksamiseen. Lisätietoa asiasta löydät myös täältä.

Mikäli haluat, niin voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voin tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

  • July 26, 2011
Anna kirjoitti:
Hei Migo! Koska 400 minuutin puhepaketti on erikoishinnoiteltu kampanjapaketti, ei sen poisto tai muuttaminen onnistu Omien Sivujen kautta. Näissä tapauksissa voit tehdä muutoksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Samalla voit kysyä vaihtoehdoista kytkypuhelimen maksamiseen. Lisätietoa asiasta löydät myös täältä.

Mikäli haluat, niin voit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voin tarkistaa liittymäsi tilanteen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.


Kiitoksia vastauksista. Voisitko tarkistaa liittymän tilanteen ja kuinka saisin nuo em. asiat tehtyä?
Asiakasnumeroni lisäsin profiiliin.

  • July 26, 2011
Tarkisin liittymäsi tilanteen ja näin se tosiaan on, kuten vastasin ensimmäisessä viestissäni eli puhepaketin muuttamista/poistamista varten sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kytkypuhelimen osalta voit tehdä seuraavasti:

    1. Voit maksaa puhelimen kokonaan seuraavalla laskulla. Tämän hetkinen maksettava summa olisi n. 76 euroa. Sopimuksen määräaikaisuus jatkuu kuitenkin sopimuskauden loppuun asti, eikä sinulla ei ole oikeutta saada laitteen purkukoodia ennen kuin määräaikaisuus on päättynyt.
    2. Mikäli haluat purkaa koko sopimuksen, maksettavaksi tulisi tällä hetkellä n. 370 euroa. Summa sisältää jäljellä olevan sopimuskauden maksut sekä irtisanomismaksun. Tarkemmat tiedot, miten summa lasketaan löydät täältä.
    3. Mikäli haluat purkaa kyseisen puhelimen osalta määräaikaisen sopimuksen ja haluat saada purkukoodin kyseiselle puhelimelle (ilman edellä mainittuja kuluja), voit ottaa kyseiselle liittymälle uuden puhelimen (uudella määräaikaisella sopimuksella). Lisätietoa löydät täältä.



Mikäli päädyt viimeiseen vaihtoehtoon, puhelinvalikoima löytyy verkkokaupastamme. Tekemällä tilauksen uudella puhelimella, päättyy vanha sopimus ja laitteen loppuosuus (eli tuo n. 76eur) tulee seuraavalla laskulla maksettavaksi. Kahden ensimmäisen vaihtoehdon kohdalla sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

  • July 26, 2011
Eli tuon puhepaketin muuttaminenkin voi olla mahdollista ilman lisäkuluja?

Sitten tuosta puhelimen maksusta, niin seuraavaan laskuun voin lisätä tuon 76 euroa ja puhelin on sitten kokonaan maksettu? En siis tarvitse erikseen mitään omaa laskua puhelimen jäljellä olevasta määrästä?

Täytyy olla vielä yhteydessä asiakaspalveluun.

  • July 26, 2011
Migo kirjoitti:
Eli tuon puhepaketin muuttaminenkin voi olla mahdollista ilman lisäkuluja?


Kyllä.

Migo kirjoitti:

Sitten tuosta puhelimen maksusta, niin seuraavaan laskuun voin lisätä tuon 76 euroa ja puhelin on sitten kokonaan maksettu? En siis tarvitse erikseen mitään omaa laskua puhelimen jäljellä olevasta määrästä?


Jotta tuo 76 euroa tulee matkapuhelinlaskullesi maksettava, pitää asiakaspalvelun eräännyttää laitteen loppuosuus. Sen jälkeen lähetettävillä laskuilla sinun ei tarvitse enää maksaa puhelimesta mitään.

  • July 26, 2011
Anna kirjoitti:
[quote="Migo":3tae3ony]Eli tuon puhepaketin muuttaminenkin voi olla mahdollista ilman lisäkuluja?


Kyllä.

Migo kirjoitti:

Sitten tuosta puhelimen maksusta, niin seuraavaan laskuun voin lisätä tuon 76 euroa ja puhelin on sitten kokonaan maksettu? En siis tarvitse erikseen mitään omaa laskua puhelimen jäljellä olevasta määrästä?


Jotta tuo 76 euroa tulee matkapuhelinlaskullesi maksettava, pitää asiakaspalvelun eräännyttää laitteen loppuosuus. Sen jälkeen lähetettävillä laskuilla sinun ei tarvitse enää maksaa puhelimesta mitään.[/quote:3tae3ony]

Asia selvä. Kiitoksia selvennyksestä.