Miten on taas vanhat ja uskolliset asiakkaat unohdettu kokonaan.
Uusille liittymän avaajille kyllä tarjotaan taas uusinta teknologiaa
ale hintaan, mutta uskollisesti soneran asiakkaana olleet immeiset saa
maksaa täyden hinnan. Olisin ottanut uuden 920 puhelimen, mutta
täytyykö tässä nyt vaihtaa operaattoria???
joo joo... mää voi vastata tähän itse, niin ei kulu soneran työntekijöiltä kallista aikaa vanhojen
asiakkaiden turhiin jorinoihin.
Tässä siis vakio vastaus mitä näköjään viljellään tällä keskustelu palstalla
"Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit.
Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu"
NYKYISET ASIAKKAAT vs UUDET ASIAKKAAT
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.