Skip to main content

NYKYISET ASIAKKAAT vs UUDET ASIAKKAAT

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miten on taas vanhat ja uskolliset asiakkaat unohdettu kokonaan.
Uusille liittymän avaajille kyllä tarjotaan taas uusinta teknologiaa
ale hintaan, mutta uskollisesti soneran asiakkaana olleet immeiset saa
maksaa täyden hinnan. Olisin ottanut uuden 920 puhelimen, mutta
täytyykö tässä nyt vaihtaa operaattoria???

joo joo... mää voi vastata tähän itse, niin ei kulu soneran työntekijöiltä kallista aikaa vanhojen
asiakkaiden turhiin jorinoihin.

Tässä siis vakio vastaus mitä näköjään viljellään tällä keskustelu palstalla

"Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit.

Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu"

4 kommenttia

  • November 22, 2012
Hei japinol,

Uusille liittymille on tosiaan erinomainen tarjous olemassa, mutta kyllä me vanhoillekin asiakkaillemme tarjoamme hyvät palvelut ja hinnat.

Tämä on toki rajallista palvelua, jota voimme täällä palstan avulla tarjota, joten oikeassa olet että viljelemme mainitsemiasi viestejä. Usein tilanteet ovat myös sellaisia, jotka vaativat yhteydenottamisen esimerkiksi asiakaspalveluumme tai vikailmoituksen jättämisen.

Valitettavasti en tässä voi sinulle mitään tarjousta antaa, mutta jälleen kerran noudatan samaa tuttua kaavaamme: Asiakaspalvelusta sellaisen saat! :)

Täältä voit vaikkapa varata ajan tai lähettää sähköpostia, niin soittelemme sinulle ja keskustellaan sinulle sopivista paketeista: http://bit.ly/S2sW34

  • November 24, 2012
Jees! Tulihan sieltä pikku porkkana vanhalle asiakkaalle, kun otin ja soitin ja kitisin ja valitin jne....
Ei tää vain nyt näin pitäis toimia että vanhan asiakkaan pitää roput poltaa, ennenkuin tulee saamaan jotain parempia tarjouksia ja kiitosta pitkästä asiakas suhteesta.

1994-1998 Telecom Finland Oy (Tele). 1998- sonera. 18 vuotta asiakkaana.

  • February 1, 2013
Joo kyllä saa taas vanhat asiakkaat kaktusta pyllyyn niin, että hip hei hurraa! Jos uusi asiakas maksaa euron enemmän siitä, että saa 1000 minuuttia enemmän puheaikaa, 500 tekstiviestiä enemmän ja 19 megaa nopeamman netin (vielä 4G). Niin kyllä tuntuu (taas) kuin olisi jäänyt Tukholmalaisen suklaajunan alle ja kolmeen kertaan.

Onneksi TV-palvelussa HBO nordicista puuttuu EDELLEEN jaksoja sarjoista ja nettitallenukset tökkii kuin parkinsonia sairastava etana tarrapaperilla.

  • February 18, 2013
Moi Chef! Osa tarjouksista on vain uusille liittymille, mutta toki meillä on hyviä tarjouksia myös nykyasiakkaille. Näin palstan kautta en voi mitään suoraa tarjousta antaa, mutta kannattaa vaikka pirauttaa maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133133, niin katsotaan liittymäasiat kuntoon.