netti ei ole toiminut rovaniemen katajarannalla perjantaiaamusta lähtien, loistavaa -__________-
kohta on jo kulunu 2 päivää ilman nettiä, nettiriippuvaisen aika käy pitkäksi. olen jopa siivonnut ja tehnyt kaikkea tyhmää kun iloinen peliaika on kulunut ohi. joku kaapeli sieltä on poikki mutta näköjään korjaus kestää siihen tiistaihin asti. perjantaina tajutaan ongelma, mutta maanantaina ehkä ryhdytään toimiin ja tiistaina on valmista. ehkä.
hyvä tästä roskasta maksaa paljon kuukaudessa kerrankuin sitä ei edes ole. vaadin jopa jotain korvauksia haastan oikeuteeen ja muuta. henkisen ja fyysisen kivun tuottamisesta +++ 20e/h ajasta jolloin netti ei ole toiminut.
äkkiä jotain vastausta tänne, huomenna on pakko päästä omalla kunnon koneella nettiin kun tällä surkealla mokkulalla yhden sivun lataus kestää suunnilleen 4 minuuttia
nyt jotain tähän rovaniemen laajakaistan puuttuvuuteen -__-
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.