Skip to main content
netti ei ole toiminut rovaniemen katajarannalla perjantaiaamusta lähtien, loistavaa -__________-
kohta on jo kulunu 2 päivää ilman nettiä, nettiriippuvaisen aika käy pitkäksi. olen jopa siivonnut ja tehnyt kaikkea tyhmää kun iloinen peliaika on kulunut ohi. joku kaapeli sieltä on poikki mutta näköjään korjaus kestää siihen tiistaihin asti. perjantaina tajutaan ongelma, mutta maanantaina ehkä ryhdytään toimiin ja tiistaina on valmista. ehkä.
hyvä tästä roskasta maksaa paljon kuukaudessa kerrankuin sitä ei edes ole. vaadin jopa jotain korvauksia haastan oikeuteeen ja muuta. henkisen ja fyysisen kivun tuottamisesta +++ 20e/h ajasta jolloin netti ei ole toiminut.
äkkiä jotain vastausta tänne, huomenna on pakko päästä omalla kunnon koneella nettiin kun tällä surkealla mokkulalla yhden sivun lataus kestää suunnilleen 4 minuuttia
"Hauska" kuulla ettei muillakaan pelaa! itsekkin asuan katajarannalla eikä kaapeli netti ole pelannut perjantain jälkeen 19.2.10 vika ilmoituksen olen tehnyt. Kaapeli netissä tosi paljon ongelmia! milloin saadaan kunnon liittymät ja korvausta siitä ettei netti pelaa. Itsellä kaapeli 100 meganen.Nyt töissä kirjoittelen, kyllä tässä sen verran netti riippuvainen olen. Ja vielä, nopeus ei ole ollut koskaan sitä mitä on luvattu, pitäisi olla 100/5 lähellekkään tätä ei ole päästy, mitä sille tehdään?
Jos häiriö on vielä jatkunut, eikä ongelma ole selvinnyt omilla laitteille tehdyillä varmistuksilla, asiasta kannattaa jättää vikailmoitus 0206 90101 (pvm/mpm) numeromme kautta, jotta yhteyden toiminta pystytään puoleltamme tutkimaan.

ilipo10: Millä nopeudella liittymäsi on käytännössä toiminut ja onko käytössäsi mikä käyttöjärjestelmä? Jos käytössäsi on Windows XP tai vanhempi käyttöjärjestelmä, hidastelu saattaa johtua tietokoneen TCP -ikkunan koosta. Löydät lisätietoa asiaan yhteysnopeuden mittaaminen -ohjeestamme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Samaa hommaa ollut Katajarannalla myös ADSL-puolella, nettiin ei ole perjantain jälkeen päässyt.
Rovaniemellä oli kaapelilaajakaistassa vikaa Ounasmetsä-Katajaranta alueella. Kyseinen verkkovika oli nimenomaan kaapeli-TV verkon laajakaistaliittymiin vaikuttava, joten mahdollisessa ADSL-yhteyden katkeamisessa on jostain muusta kyse.

Jos ADSL-liittymän kautta ei netti edelleenkään toimi, täällä on ohjeita vian selvittämiseksi kotikonstein. Ellei yhteys ala toimimaan, seuraava vaihe on vikailmoituksen teko.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
netti ei ole taaskaan toiminut päivään -_____-
mahtavaa tästä roskasta maksaa kun ikinä ei toimi ja netti pätkii ja todellakaan laitteissa ei ole mitään vikaa. soneralla on vikaa.

Vastaa