Skip to main content
En voi käsittää miten tämä yhteyden pitäminen voi olla näin vaikeaa. 100 meganen kaapelinetti on juntturassa päivittäin, osaan jo vianrajausautomaatin tekstit ulkoa ja puhun niitä kohta unissanikin. Onneksi on mokkula jotta tänne pääsin sisään - kesti vain 27 minuuttia että latasi tämän sivun. Mokkulan latausnopeus 0,17mbits. On se käsittämätöntä kun pitäs koneella töitäkin tehdä mutta keskimäärin 1-2 tuntia päivässä pitää keskustella vianrajausautomatin kanssa ja napsutella virtoja modeemista ja käynnistää konetta. Tätä ei jaksa enää kauaa, pitää varmaan muuttaa jonnekki mutta auttaako - asun Rovaniemen keskustassa ja pitäsi pelittää mutta ei.. ei ja ei. Hyvittääköhän kukaan edes yhtä kuukausimaksua kun olen jo varmaan 30 vikailmoitusta joutunu tekeen - sekoan jo laskuissa mutta nyt rupesin pitämään kirjaa asiasta. Kyllä tähän yksityisyrittäjän työajasta hupenee valtaosa - sähköpostiakin lataa auki 10 minuuttia ja ne hetket kun nopeus on huipussaan on yhä harvemmassa. Tiiätäkö että usko tähän hommaan loppuu kohta - valitettavasti. Kun 8 mekasesta parikuukautta sitten muutettiin sataseksi - meni koko yhteys kun vanha lakkautettiin heti eikä vasta kun úusi toimitettiin - sitäki vikaa selvitettiin ja kauan, huoltomies kävi rasiaa vaihtamassa ja vika oli siinä että oli jotain siellä päässä kytketty pois päältä. Joku lupasi muistaakseni silloin aspassa että n.5 euroa voidaan hyvittää - en tiedä missä ja ketä ja paljonko on hyvitetty mutta sanompa että jos joku voi mennä mäkeen niinku totaalisesti niin tämä mun kaapelinetti muutoksineen on menny - ja syvälle.
Sama ongelma täällä lappeenrannassa. 100 megan kaapelinetti vähän väliä jumissa. Kaikki valot modeemissa kuten pitääkin mutta "palvelinta ei löydy.." Virrat pois modeemista, sen jälkeen katsellaankin puolesta tunnista joskus jopa 10 tuntiin valojen vilkkumista. Asiakaspalvelussa Darth Vader toteaa lakoonisesti "vikailmoitus vastaanotettu, kiitos soitostasi". Yhteys palaa joskus, jos on palatakseen.

Vastaa