Viimeisen kolmen viikon aikana JOKA PÄIVÄ on netti tökkinyt. Milloin se on jonkun aikaa kokonaan toimimatta, tai sitten pätkii, tällä kertaa, juuri nyt, se on niin hidas, että tämän foorumin auki saamiseen meni 15 minuuttia. Aika huikean kauan sai odottaa, vaikka minulla on 8 megan nopeus.
Mikä tässä nyt tällä kertaa on ongelmana? Vikailmoituksia minulla ei ole varaa alkaa joka kerta laittamaan, kun puhelu kestää 6 minuuttia sen typerän automaatin takia. Mikä siinä on että kun asiakaspalveluun soittaa, ei saa ihmisen kanssa puhua? Se mitään ASIAKAS palvelua ole.
Mieheni tekee töitö kotoa ja TOIMIVA internet on must, mutta Soneran yhteys on ollut luvattoman huono koko syyskuun.
Sivu 1 / 1
Jotakuinkin 12 tuntia nyt kestänyt tämä hidas yhteys
Ja tämä(kin) aamu aloitettu sillä että netti ei toiminut ollenkaan.
Mikä maksaa Sonera, kun JATKUVASTI on nettiyhteys poikki? Minun laitteissani ei ole vikaa, ne on testattu.
Mikä maksaa Sonera, kun JATKUVASTI on nettiyhteys poikki? Minun laitteissani ei ole vikaa, ne on testattu.
Hei, asiasta kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm), voit myös jättää palvelupyyntöä Omilta sivuilta.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Juurihan ekassa viestissä sanoin että ei mulla ole varaa JOKA kerta soittaa, kun ongelmia on JOKA päivä, monta kertaa. Nytkin netti on niin hidas että m' en mitään soneran sivuja saa auki että vois mitään jättää sinnekään.
Tänäkin aamuna netti ei toiminut, soitin asiakaspalvellun, olen jonossa odottamssa, nyt 15 min kuunneltu musiikkia, saas nähdä kuinka kauan tätä vielä kestää. Netti alkoi toimimaan, mutta on niin hidas taas, huoh.
Tämä saa kyllä nyt riittää, Sonera.
Tämä saa kyllä nyt riittää, Sonera.
nyt jo 25 minsaa jonossa....
40 minsaa... koskakohan ne vastaa? tässä olis parempaakin tekemistä, sonera.
50 minsaa, ja edelleen odotellaan.
Tunti, ja edelleen ei kukaan ole vastannut. Ei tarvitse sitten ihmetellä miksi ihmiset on pahalla päällä.
Ja jumalauta, MINUN pitää maksaa siitä että ilmoitan että TEILLÄ on ongelmia, sekö on asiakaspalvelua???
Asiakaspalveluako on se että asiakas joutuu odottamaan yli TUNNIN että te vastaatte?
Ja jumalauta, MINUN pitää maksaa siitä että ilmoitan että TEILLÄ on ongelmia, sekö on asiakaspalvelua???
Asiakaspalveluako on se että asiakas joutuu odottamaan yli TUNNIN että te vastaatte?
70 minuuttia eikä vastausta ja mun on pakko lopettaa puhelu nyt kun muuten myöhästyn. Kiitos vaan taas kerran ei mistään, Sonera!
Yllätys yllätys, yhteys edelleen naurettavan hidas :-/
Maanantaina haen toiselta operaattorilta yhteyden, nyt tämä tosiaan saa riittää.
Maanantaina haen toiselta operaattorilta yhteyden, nyt tämä tosiaan saa riittää.
Nyt on sitten testissä 10M nettitikku jossa lukee että sonera... Odotukset korkealla tökkäsin vehkeen koneeseen vain huomatakseni yhteyden olevan pelkkä vitsi! Kuvatun 10 megan sijaan keskimääräinen nopeus heiluu välillä 200 kbps- 1 mbps jos yläkerran Jorma ei satu puhumaan puhelimessa...
Ironista kyllä, mutta alakerrassani asuvalla toverillani oleva Saunalahden "NOPSA" tikku ei tuota mitään ongelmia, vaikka jää sekin luvatusta nopeudesta.
Valittettavasti äitini kerkesi tilaamaan kyseisen tikkuni lahjaksi kysymättä minulta, että mikä operaattori olisi kannattavin. Tätä kirjoittaessani jouduin yhdistämään yhteyden uudelleen kolme kertaa.
Asun keskellä Helsinkiä Oulunkylässä jossa aivan varmasti loytyy 3G verkko.
Toivottavasti joku IT nörtti siellä langan toisessa päässä vastaisi tähän viestiin.
Odotan innolla mitä selityksiä minulle tarjoillaan.
Ps vihaan Soneran puhelin palvelua... Saatanan hidasta toimintaa ja yllätys minun laskuuni!
Ironista kyllä, mutta alakerrassani asuvalla toverillani oleva Saunalahden "NOPSA" tikku ei tuota mitään ongelmia, vaikka jää sekin luvatusta nopeudesta.
Valittettavasti äitini kerkesi tilaamaan kyseisen tikkuni lahjaksi kysymättä minulta, että mikä operaattori olisi kannattavin. Tätä kirjoittaessani jouduin yhdistämään yhteyden uudelleen kolme kertaa.
Asun keskellä Helsinkiä Oulunkylässä jossa aivan varmasti loytyy 3G verkko.
Toivottavasti joku IT nörtti siellä langan toisessa päässä vastaisi tähän viestiin.
Odotan innolla mitä selityksiä minulle tarjoillaan.
Ps vihaan Soneran puhelin palvelua... Saatanan hidasta toimintaa ja yllätys minun laskuuni!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.