Skip to main content

Nyt olisi jo aika alkaa vaatia hyvitystä Soneralta!

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tämä kaapeli TV:ksi joskus kutsuttu pikselimössö alkaa jo raivostuttaa!

Olen ollut vasta 1,5kk Soneran asiakkaana (ei omasta valinnasta) ja nyt on jo enemmän olleet kanavat katsomiskelvottomia kuin yli 10 vuoden aikana edellisellä operaattorilla!!

Nyt kaikki joukolla valittamaan asiasta!!!!

-Jan

2 kommenttia

  • September 23, 2010
Ryhmäkanne ja tämä monopolimonoliittijäänne historiaan.
Verenpainemittarissa riitä välillä asteikko tämän paskan kanssa.

  • September 23, 2010
Vaihdettiin vähän aikaa sitten soneraan ja nyt on kuukauden sisällä ollut jo raivostuttavan paljon jopa päivän pituisia katkoksia!! Alkaa tässä jo hermot mennä ja olenkin ajatellut kerätä taloyhtiöstä kaikilta halukkailta nimet alle ja sonerasta eroon, muutaman naapurin kanssa jo jutellut ja tullut aika selväksi että soneran palvelut on täyttä paskaa!