Minulla on tällänen pieni ongelma kun olen aloittanut vähän tälläisiä vaativimpia nettitouhuja täällä kotona niin kuin aloitin leikkiä serverin kanssa niin tämä bridged yhteys tyyppi modeemissa on ainoastaan aiheuttanut ongelmia.
Luin tässä: http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=74&t=270 että Routed tila pitäisi toimia.
Voisiko joku kertoa mitkä asetukset pitäisi laittaa tohon modeemin että sen saisi aktivoitua?
Minulla on A-link roadrunner 44C ja tiedän miten pääsen sen ohjauspaneliin käsiksi.
Kiitos.
Richard
Nyt on Bridged, haluaisin vaihtaa Routediin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.