Skip to main content

Nyt sit hei oikeesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • December 11, 2014
  • 11 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Nyt kyl sit pikku hiljaa saa riittää... Siis toi koti tv lähetys ei tee muuta kun pätkii ja vaik kaikki resetoi ni pätkiminen sen kun jatkuu voisko joku oikeest tehdä näille laitteille jotain vai pitääkö purkaa kauppa laitteiden toimimattomuuden vuoksi???????????????????????? Kellä muulla on samanlaisia ongelmia??

11 kommenttia

  • April 9, 2011
Pätkii kyllä. Sekä live että aamulla kovalevylle tallennettuna.

  • April 10, 2011
Jep pätkii ihan helvetisti. Yleensä ongelmat on vielä viikonlopppuisin sekä ilta kymmenen jälkeen arkisin.

  • April 11, 2011
Ja sama show jatkuu... Häiriötiedotteista ei tietoakaan vaikka yhdellä jos toisella tuntuu olevan ongelmia. Pätkiminen jatkuu ja alkaa pikkuhiljaa ottamaan pattiin.

  • April 12, 2011
Samaa pätkimistä täälläkin ollut alusta asti... Luulin että kuuluu pakettiin, mutta taitaakin olla vika ?

  • April 13, 2011
Sama jatkuu edelleen...Nyt alkaa jo vituttamaan kun yhteys on päällä melkein 20 min. ja sit pätkäsee taas. Missähän vika kun ei saa korjatuksi.

  • April 13, 2011
Korpilahdella samaa ongelmaa et pätkii aika lahjakkaasti

  • April 18, 2011
jaffa77, tuikelo, lorvix, Eekoo. hezzu: Isompaa KotiTV -palveluun tai yhteyttänne koskevaa vikaa ei ole tiedossa. Mikäli pätkiminen edelleen jatkuu, kannattaa tutustua Ohjeet ja vinkit -palvelusta löytyviin artikkeleihin, jos ette vielä ole katsoneet. Voitte tehdä vikailmoituksen Vikapalvelun numeroon 0206 90101 (mpm/pvm). Loppuun asti viety puhelu vianrajausautomaatin kanssa generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee suoraan Vikapalvelun käsittelyjonoon.

T. Mika
Sonera Asiakaspalvelu

  • April 20, 2011
Ja taas vastattiin samaa paskaa!!!!!!!!!! kyllä niin kun on kallista paskaa maksaa koti tv:stä. pätkii nykii ja täysin katsomis kelvoton laite. yksi 30min ohjelma ja pätkii kaksi kertaa ja joutuu resetoimaan alkuun! ääni häviää ja kuva nykii muutenkin! jos boksi kiinni linjassa niin sama homma jatkuu myös tietokoneella. soitettu asiakas palveluun about neljä kertaa eikä mitään apua! vastauiksena aina sama! voi voi. tehdään vikailmoitus (ei hyötyä), jos vaikka menet ostamaan kolmannen adsl:modeemin. sinulla on huonot johdot tms. ei vittu niin mitään menee saatana hermot oikeasti! on paskan kilo hinta nousussa. ei ole ihme että soneralta ei saa kun määräaikaisia tilauksia kun kukaan jatkaisi sopimuksiaan muuten 1kk pidempään. onneksi puhelin on jo Dna:llla ja nettikin sinne menee kun sopimus loppuu! ostele sitä ostele tätä! koti tv:seen mennyt rahaa noin 280€ eikä toimi vittu sillä rahalla olisi saanut jo kunnolisen tallentavan boksin ja DNA:n laajakaistan kotiin. Älkää hyvät ihmiset tilatko koti tv:tä ei toimi niin ei toimi!!!!! näin siis kouvolassa.!

  • April 20, 2011
Pura koti tv sopimus niin pääset pas***ta eroon. Pura koko nettiyhteys sopimus niin pääset kahdesta kerralla.

  • April 20, 2011
Ihan vaan vähän tietoa !! Mulla ollu paketti alusta alkaen ja toimii kuin se junan vessa..... ei tartte jonotella jäähallilla lippua, vaan kotisoffalta katsella kun Jyppi hoiti nelossijan kotiin. Voiskohan teillä olla vika jossain muualla kuin KotiTv-paketissa. Kannattaa tutkia..........

  • April 21, 2011
ooranne2 kirjoitti:
Ihan vaan vähän tietoa !! Mulla ollu paketti alusta alkaen ja toimii kuin se junan vessa..... ei tartte jonotella jäähallilla lippua, vaan kotisoffalta katsella kun Jyppi hoiti nelossijan kotiin. Voiskohan teillä olla vika jossain muualla kuin KotiTv-paketissa. Kannattaa tutkia..........


Niinkuin edellä sanoin niin johdot, boksit, on resetoitu ja vaihdettu. täytyy varmaan seuraavaksi vaihtaa telkkari jos se vaikka siitä olisi kiini. Voihan olla mahdollista että IPTV-boksikin olisi rikki? ainiinjoo asiakaspalvelu sanoi että ei ole. nehän aina on oikeassa. en ole mikään nörtti mutta tollaisen asennuksesta kyllä selviän. Mutta apua ei saa kun vika vaan ei selviä.