Terppa!
Jos joku osaa auttaa niin GREAT! Muuton jälkeen en ole päässyt kirjautumaan Suomi24.fi:iin huoneisiin lainkaan, vaan kone herjaa aina= "Objekti ei tue tätä ominaisuutta" ja antaa jotain rivejä ja merkkejä...
Hermot menee...
nimim: pitäisikö jo luopua koko liittymästä kun se ei kerran toimi...
ps. ja kun kirjaudun tännekin niin kone herjaa jostain ...idun syntaksivirheestä...mikä piip sekin oikein on???
Objekti ei tue tätä ominaisuutta?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.