Skip to main content
Hei, minulle laitettiin toinen viesti yhteyteni muutosta 24.9 jossa kerrottiin sen tapahtuvan 28.9 klo 08.00-12.00. Olin toki tyhmä koska en selvittänyt että mitään kotikäyntiä ei tule ja peruin tämänpäiväiset menoni olettaen että asentajat tulevat käymään. Nooh kahdeksalta odottelin josko otettaisiin yhteyttä ja kun mitään ei kuulunut, kokeilin päästä nettiin, käynnistin modeemin uudelleen ja varmistin että kaikki on kunnossa. Nettiä ei vain näkynyt ja kuulunut, soitin asiakaspalveluun ja kysyin mistä kiikastaa, kertoivat ettei kotikäyntiä tule tai jos tulee niin asentaja soittaa minulle. Ilmoittivat myös että vähintään klo. 18.00 pitäisi netti olla toiminnassa, koko päivän sitten sammuttelin ja käynnistelin modeemia uudelleen ilman tuloksia. Modeemissani ei ole mitään ongelmaa, se on todettu toimivaksi, mutta ihmettelen että mikä siinä yhteyden kytkemisessä nyt sitten niin kovin kauan kestää, jos on luvattu 8-12 ja asennus venyykin monta tuntia eikä sittenkään mitään ilmoitusta.

Soitin sitten kuudelta taas asiakaspalveluun, tosin en saanut asiaa selville koska 1.5tunnin musiikin kuuntelun jälkeen sain tarpeekseni ja lopetin puhelun, toivon vain ettei jonotus maksa...

Edit:
niin ja nettini ei tosiaan vieläkään toimi.
Tapausta tarkemmin tuntematta on vaikea sanoa, että minkä takia liittymän toimitus on viivästynyt. Jos yhteys ei vieläkään toimi, asiasta kannattaa olla yhteydessä Sonera Vikapalveluun, numeroon 020 690101 (mpm/pvm).

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Tervetuloa kerhoon. 5.10 luvattiin, että laajakaista tulee soitin about satakertaa. Eikä tällä käsittämättömän huonosti toimivalla yhtiöllö SONERA ollut about minkäänlaista kiinnostusta korjata asiaa. Sanoivat aina, että asentaja ottaa yhteyttä. Sain toki 5.10 viestin loppujenlopuksi, että laajakaista pitäis olla. No eri modeemeilla testattu ja modeemista koneeseen ei ongelmia mut ku seinästä ei tule ulos mitään. Soneralta sanottiin, että heidän puolen vika et laittavat asentajan käymään ja huomenna eli 6.10 pitäis asentajan tulla korjaamaan vika. Nyt en edes vaivaudu soittamaan enään mikä hommassa kestää pelkkää keljuilua SONERAN puolelta. Yritän nyt vain miettiä miten saisin irtisanottua tämän sopimuksen.
Ja kohta sieltä LAURI vastaa, et soita vikapalvelunumeroon hahahahah. joo just sieltähän sitä apua saa ku odottaa muuutaman tunnin jonossa maksaa siitäkin huvista itsensä kipeäksi. Ei voi muuta todeta ku työntäkää sekin "palvelu" jonnekkin minne ei aurinko paista.....

ps. Todella pettynyt koko SONERAN systeemiin


Jatkoa edelliseen tänään TAAS tuhannen miljoonan kerran soitin teidän vitunaikaseen vikapalvelu numeroon missä ei pääse PERKELE keskustelemaan kenenkään muun kanssa kun sen robottiäänen kanssa!!!!!!! MIKÄ VITTU TÄTÄ PASKAA YHTIÖTÄ VAIVAA!!!!!! HALUAN EROON KOKO SOPIMUKSESTA!!!!!! OLEN JO OTTANUT YHTEYTTÄ KULUTTAJAASIAMIEHEEN!!!!!! HÄNEN MUKAANSA TÄMÄ ON JO PETOS JA TULEN LAITTAMAAN ASIAN ETEENPÄIN VITTU!!!!!
thechosenone : Jos et ole saanut liittymääsi toimimaan voit ottaa yhteyttä Soneran Vikapalveluun myös lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Laajakaistaliittymän Vikailmoituksen.

Voit ottaa yhteyttä myös Sonera Internet Avustajan Chatin kautta. Chattiin voit kirjautua täällä.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa