Hei, minulle laitettiin toinen viesti yhteyteni muutosta 24.9 jossa kerrottiin sen tapahtuvan 28.9 klo 08.00-12.00. Olin toki tyhmä koska en selvittänyt että mitään kotikäyntiä ei tule ja peruin tämänpäiväiset menoni olettaen että asentajat tulevat käymään. Nooh kahdeksalta odottelin josko otettaisiin yhteyttä ja kun mitään ei kuulunut, kokeilin päästä nettiin, käynnistin modeemin uudelleen ja varmistin että kaikki on kunnossa. Nettiä ei vain näkynyt ja kuulunut, soitin asiakaspalveluun ja kysyin mistä kiikastaa, kertoivat ettei kotikäyntiä tule tai jos tulee niin asentaja soittaa minulle. Ilmoittivat myös että vähintään klo. 18.00 pitäisi netti olla toiminnassa, koko päivän sitten sammuttelin ja käynnistelin modeemia uudelleen ilman tuloksia. Modeemissani ei ole mitään ongelmaa, se on todettu toimivaksi, mutta ihmettelen että mikä siinä yhteyden kytkemisessä nyt sitten niin kovin kauan kestää, jos on luvattu 8-12 ja asennus venyykin monta tuntia eikä sittenkään mitään ilmoitusta.
Soitin sitten kuudelta taas asiakaspalveluun, tosin en saanut asiaa selville koska 1.5tunnin musiikin kuuntelun jälkeen sain tarpeekseni ja lopetin puhelun, toivon vain ettei jonotus maksa...
Edit:
niin ja nettini ei tosiaan vieläkään toimi.
Odotan ja odotan, netti ei vain tule uuteen osoitteeseen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.