OE:n vaihto webmailiin
Tietokoneen vaihto on edessä. Saanko vanhan Outlook expressin tiedot, viestit ja ryhmät jotenkin siirrettyä webmail-postin puolelle ja miten vaihto käytännössä tapahtuu? Webmailin puolella on muutama viesti. Miten ne ovat sinne menneet, kun Outlook on kuitenkin käytössä? Mikäli otan Outlookin käyttöön myös uuteen koneeseen, mistä saan imuroitua ohjelman? Miten saan siirrettyä käyttämäni Sonera- tietoturvan uuteen koneeseen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.